ervaringen gpairsoft-"land".com?

de betrouwbaarheid en communicatiegemak is voor mij ook vaak bepalend voor een aankoop, en ja dan soms maar net iets meer geld uitgeven.
En als ik het echt wil, dan durf ik ook nog wel eens de gok te nemen en dan maak gewoon afwachten wat er van terecht komt :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Heren,
Zat toevallig gisteren ook op Alibaba te kijken maar die hebben ook
wel aardig wat dingen Airsoft gerelateerd. Voor degene die interesse hebben

https://dutch.alibaba.com/trade/search?SearchText=airsoft&selectedTab=products

Dat klopt er is een hoop te vinden op aliexpress en verwante sites, meestal moet je op letten dat je iets koopt wat niet het meest degelijke (sneller kapot of minder duurzaam) is of de juiste maat (kleding etc.), goedkope red dots zijn prima en makkelijk te vervangen als ze kapot worden geschoten en rail systemen kan je er ook wel vandaan halen heb ik begrepen, maar kleding moet je goed mee oppassen. Ik ken trouwens ook winkels die via aliexpress verkopen en dus gewoon SHS onderdelen verkopen en etc.

Echter is het de volgende keer handiger om een nieuwe topic te openen gezien dit puur over de webshop gp-airsoftland gaat en dit geen algemeen topic is.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Blackwave
Sorry mijn fout. Ze mogen deze vermelding verwijderen maak ik wel een nieuwe topic aan :)
 
Gisteren mijn aankoop op landwarrior gedaan.

Gpairsoft gooide er 92 euro verzendkosten bij waardoor de replica bijna net zo duur werd. Naast t shadey gevoel was dat de druppel ;)

@Conrex heeft idd wat spul besteld bij gpairsoft maar via paypall geld moeten terug vorderen. Hij had t verkeerde besteld en werd niet op gereageerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Hm,bannen die website.
Ben zeer benieuwd naar je M4 Jan.:)