Morgen allen,
Ik ga volgende maand mijn G&G ARP556 ombouwen naar HPA.
Heb alles tot in ten treuren geresearched en heb gevonden wat ik wil.
Nu gooi ik het hier even dat jullie misschien nog suggesties of verbeteringen weten.
Sorry voor de reclame, maar dan is het voor iedereen hoop ik wat duidelijker.
Dus voor mijn G&G ARP556 koop ik een nieuwe gearbox shell zodat de originele compleet in de kast kan. Verder heb ik de GSU type 2 nodig, samen met een F2 - m4 variant. Dan zit de regulator al in de GSU en krijg ik een compact systeempje. Van de F2 weet ik alleen nu niet ff of ik de laatste versie heb staan, want dat moet volgens mij de F2 - V3 - M4 zijn. Maar het gaat me nu vooral om het GSU deel en hoe dit in de praktijk het nu doet. Want ik kan weinig op Reddit of hier op NL forums vinden over GSU.
Is dit omdat de slang nog steeds de voorkeur bij velen heeft of zijn er slechte reviews die ik niet gezien heb?
Zoals ik al zei, alle op- en/of aanmerkingen zijn welkom.
Thnx!
Ik ga volgende maand mijn G&G ARP556 ombouwen naar HPA.
Heb alles tot in ten treuren geresearched en heb gevonden wat ik wil.
Nu gooi ik het hier even dat jullie misschien nog suggesties of verbeteringen weten.
Sorry voor de reclame, maar dan is het voor iedereen hoop ik wat duidelijker.
Dus voor mijn G&G ARP556 koop ik een nieuwe gearbox shell zodat de originele compleet in de kast kan. Verder heb ik de GSU type 2 nodig, samen met een F2 - m4 variant. Dan zit de regulator al in de GSU en krijg ik een compact systeempje. Van de F2 weet ik alleen nu niet ff of ik de laatste versie heb staan, want dat moet volgens mij de F2 - V3 - M4 zijn. Maar het gaat me nu vooral om het GSU deel en hoe dit in de praktijk het nu doet. Want ik kan weinig op Reddit of hier op NL forums vinden over GSU.
Is dit omdat de slang nog steeds de voorkeur bij velen heeft of zijn er slechte reviews die ik niet gezien heb?
Zoals ik al zei, alle op- en/of aanmerkingen zijn welkom.
Thnx!