Even kennis maken

BadRabbit

New Member
21 apr 2015
2
0
Trophies
1
Hoi 


Ik heet Remy(BadRabbit) ik ben 47 jaar en woon in Almere en ben pas begonnen met airsoft.Ik heb altijd al iets gehad


met militairisme en ww2.Verder ben ik lang lid geweest van een schietvereniging en deed ik aan survival en jungle trips.


Ben momenteel werkzaam in de beveiliging en doe dat met veel plezier.


Ik heb lange tijd paintball gespeeld,daar komt mijn nickname BadRabbit vandaan ,omdat ik mij altijd vrijwillig aanmelde 


als bunny in de bunny game (ben af en toe zo gek als een deur) Toen ik er achter kwam dat airsoft legaal was in nederland


was voor mij de keus gauw gemaakt.Ik ben lid geworden van de NAVB en heb mijn gear aangeschaft.Deze bestaat uit een


G33 (ics) en een m4 transform4 (ics) voor mijn sidearm heb ik een WE hi capa 5.1.Verder heb ik een outfit in multicam.


Afgelopen zondag heb ik mijn eerste skirm gedraait bij de airsoftmarkt in lelystad ,ik denk dat de airsoft ziekte nu echt


is begonnen, want ik vindt het echt helemaal te gek, dus zal iedereen mij veel vaker op de skirms tegenkomen.


Groetjes Remy (BadRabbit)
 
Hoi Remy! 

Welkom en leuk om te zien dat je voor airsoft hebt gekozen! Verstandige keuze ;) 

Hoe vond je het op de markt? En hoe vond je de mini-skirms? Genoeg afwisseling? 
 
Dag BadRabbit, ook welkom van mij! Leuk, nog een WW2 militaria fanaat :) Ook een gerespecteerd en serieus beroep oefen je uit, ik heb daar wel respect voor! 
 
Hoi Remy!  Welkom en leuk om te zien dat je voor airsoft hebt gekozen! Verstandige keuze ;)  Hoe vond je het op de markt? En hoe vond je de mini-skirms? Genoeg afwisseling? 

Ik vond de markt echt te gek,kan niet wachten op de volgende :) En de mini-skirms


zijn lang genoeg om kennis te maken met de airsoft sport.
 
Welkom op het ACN forum BadRabbit.


Gelijk begonnen met ICS. Goed bezig :)
 
Welkom BadRabbit ! Mmmm... zo gek als een deur dat is meer een Mad Rabbit hahaha