Even snel voorstellen!

Leonydas

Member
9 feb 2015
9
0
Trophies
1
Hallo,

Mijn naam is Leandro, ben 23 jaar en ik woon in Rotterdam.

Ik ben me sinds kort meer gaan verdiepen in Airsoft. Ik wist niet dat het al legaal was in Nederland en om elke keer naar België te gaan om te spelen had ik niet zo een zin in. Ik heb het een paar keer gedaan in België met vrienden en was eigenlijk meteen verkocht. Alleen ja zoals ik zei omdat het toen niet in Nederland legaas was, en ik niet elke keer naar België wou gaan had ik het een beetje achter gelaten.

Maar nu het eindelijk in Nederland kan ben ik me meer gaan verdiepen in de sport.

Eind van de maand ben ik van plan om mijn NABV pas aan te vragen en dan een AA aan te schaffen.

Ik heb helaas niet echt een hoog budget dus heb ik op internet naar een Nederlandse winkel bij mij in de buurt.

Ik kwam uit op deze AA : http://www.wingsdump.nl/airsoft-paintball/airsoft-wapens/heckler-en-koch-hk416c-cqb

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Is het een redelijke beginners AA?

Verder ben ik van plan om minimaal 1 keer in de maand mee te doen met skirms. 

Oh en ik zou het vet vinden om een team te joinen, iemand nog ideeën voor een team in de buurt van Rotterdam?

Groeten Leandro

EDIT:

Na wat meer research gedaan te hebben, kwam ik uit bij de G&G CM16 Raider terecht.

http://www.pirosport.nl/airsoft/27-aeg/detail/370-g-g-cm16-raider

Volgens online reviews een perfecte instapmodel? Wel wat duurder, maarja goedkoop is duurkoop.

Iemand hier ervaringen mee? Alvast bedankt!

Hallo Leandro, welkom op het forum.

Wat je zelf al aangeeft, en de andere leden in het andere forum.

De G&G is de betere keuze. Deze raden wij op het forum zelf ook vaak aan als budget starters replica, met een degelijke kwaliteit.

Ik wist niet dat het al legaal was in Nederland.

Ik had dus precies hetzelfde probleem. Wij hebben gewoon al 2 jaar airsoft voor niks gemist!! Ik heet je als het op jou na nieuwste forum lid: Welkom!

Maar goed dat je er achter gekomen bent dan.
We zijn ondertussen lekker bezig geweest hier in Nederland en er zijn een hoop winkels en locaties bij gekomen. Bekijk daarvoor ons overzicht op de website.
En heel veel plezier.

Bedankt iedereen voor de reacties!

Ik ben ondertussen al naar een paar fysieke winkels geweest voor wat meer informatie en ben al wat meer wijzer geworden.

Ik heb nog alle tijd voor meer research totdat ik mijn pas heb!

Gr