Goede middag allemaal!
Ik ben Patrick Groot uit Heemskerk (NH)
Monteur auto/motor in Beverwijk en ondertussen 30 jaar oud
Hoe ik bij airsoft kom is eigenlijk door diverse filmpjes op het internet, dus nu druk bezig met aanvraag VOG (die elk moment binnen kan komen) en de NABV
Op dit moment dus druk bezig om alles bij elkaar te zoeken, zodat wanneer mn pasje binnen is ik alles binnen kan gaan halen.
Dit brengt mij eigenlijk meteen op een vraag........
Mijn oog is gevallen op de Specna Arms SA-B02 bij airsoftshop.be
Dit niet alleen ivm de gunstige prijs maar ook kwa looks. Maar zijn er mensen die ervaringen hebben met Specna Arms en dan eigenlijk zeker mbt de B02.
Is dit een goede repica of kan ik beter naar een ander type gaan kijken?
Helaas ben ik natuurlijk weer te laat beginnen met alle aanvragen, tegen de tijd dat ik alles binnen heb is het helemaal bagger weer maar ik zie het wel haha
Hoop jullie alleen een keer tegen te mogen komen tijdens een Skirm!!
Adviezen enz zijn altijd welkom! Heb eigenlijk totaal geen verstand en ervaringen met airsoft en eigenlijk niemand in mijn vriendenkring airsoft..
Patrick Groot
Ik ben Patrick Groot uit Heemskerk (NH)
Monteur auto/motor in Beverwijk en ondertussen 30 jaar oud
Hoe ik bij airsoft kom is eigenlijk door diverse filmpjes op het internet, dus nu druk bezig met aanvraag VOG (die elk moment binnen kan komen) en de NABV
Op dit moment dus druk bezig om alles bij elkaar te zoeken, zodat wanneer mn pasje binnen is ik alles binnen kan gaan halen.
Dit brengt mij eigenlijk meteen op een vraag........
Mijn oog is gevallen op de Specna Arms SA-B02 bij airsoftshop.be
Dit niet alleen ivm de gunstige prijs maar ook kwa looks. Maar zijn er mensen die ervaringen hebben met Specna Arms en dan eigenlijk zeker mbt de B02.
Is dit een goede repica of kan ik beter naar een ander type gaan kijken?
Helaas ben ik natuurlijk weer te laat beginnen met alle aanvragen, tegen de tijd dat ik alles binnen heb is het helemaal bagger weer maar ik zie het wel haha
Hoop jullie alleen een keer tegen te mogen komen tijdens een Skirm!!
Adviezen enz zijn altijd welkom! Heb eigenlijk totaal geen verstand en ervaringen met airsoft en eigenlijk niemand in mijn vriendenkring airsoft..
Patrick Groot