Even voorstellen dan maar!

JasperW

New Member
23 sep 2015
3
0
Trophies
1
Beste airsofters,

Ik ben jasper, momenteel 18 jaar. Ben al een aantal jaar met airsoft bezig geweest, ahoewel ik natuurlijk nooit een eigen replica had voordat ik de pas had.

Nu is het dus eindelijk al een paar maanden zover dat ik mijn NABV pas binnen heb! Ben al een paar keer wezen skirmen in ghosttown, met mijn HK416CQB. Erg van genoten, en ik hoop jullie allemaal tegen te komen op welk veld dan ook! 

-Jasper

Hallo Jasper,

Welkom op dit forum!

Fijn dat gevoel als je eindelijk kan beginnen he ;)

wellicht tot ooit op het veld

p.s. waar kom je ongeveer vandaan?

Thanks Manders!

Ik kom uit numansdorp, zuid-holland. Klein boerendorpje 20 mins onder rotterdam. :)

(Wat best wel klote is aangezien veel velden rond amsterdam liggen)

Welkom Jasper!

Je woont niet al te ver bij mij vandaan. (Hellevoetsluis)

Dus je speelt CQB? Vind je dat gewoon leuker of doe je het bij ghosttown omdat andere organisaties probleem zijn met vervoer?

Welkom Jasper! Je woont niet al te ver bij mij vandaan. (Hellevoetsluis) Dus je speelt CQB? Vind je dat gewoon leuker of doe je het bij ghosttown omdat andere organisaties probleem zijn met vervoer?

Thanks Roel!

Dat is voornamelijk omdat het dichtbij ligt. Ook al vind ik CQB wel leuk, ik ben toch meer een fan van grotere, open terreinen! Had nu mijn oog laten vallen op dark forest, dat ligt nog aardig dichtbij dus dat zou een optie zijn! Weet iemand misschien of er ook een soort georganiseerde carpooling is hier? :D Ik zou best voor de rit willen betalen! 

<blockquote>Welkom Jasper! Je woont niet al te ver bij mij vandaan. (Hellevoetsluis) Dus je speelt CQB? Vind je dat gewoon leuker of doe je het bij ghosttown omdat andere organisaties probleem zijn met vervoer?

Thanks Roel!

Dat is voornamelijk omdat het dichtbij ligt. Ook al vind ik CQB wel leuk, ik ben toch meer een fan van grotere, open terreinen! Had nu mijn oog laten vallen op dark forest, dat ligt nog aardig dichtbij dus dat zou een optie zijn! Weet iemand misschien of er ook een soort georganiseerde carpooling is hier? :D Ik zou best voor de rit willen betalen! 

</blockquote>

Mooi terrein is dat, Dark Forest. Ben ik op mijn 2e skirm geweest. Ook al eens nagedacht over Brielle Outdoor? Klein terrein maar ze maken het goed met leuke speltypes, en is gewoon een erg leuk terrein ondanks dat het redelijk klein is.

En qua carpooling kan je het best een topic aanmaken (of vinden) over de des betreffende skirm, en daar vragen of je kan carpoolen. 

<blockquote>
<blockquote> 
</blockquote>

Mooi terrein is dat, Dark Forest. Ben ik op mijn 2e skirm geweest. Ook al eens nagedacht over Brielle Outdoor? Klein terrein maar ze maken het goed met leuke speltypes, en is gewoon een erg leuk terrein ondanks dat het redelijk klein is.

En qua carpooling kan je het best een topic aanmaken (of vinden) over de des betreffende skirm, en daar vragen of je kan carpoolen. 

</blockquote>

Verrek, ik weet niet hoe ik Brielle outdoor gemist heb, maar ik heb m gemist! Dit helpt zeker, is lekker dichtbij! Bedankt voor de tip over het carpoolen, weet ik dat ook weer ;) 

Kijk ook anders even hier:

http://www.airsoftclubnederland.nl/airsoft-in-nederland/airsoft-locaties-een-handig-overzicht/

We geven hier alle Airsoft locaties weer die bij ons bekend zijn.

Kijk ook anders even hier:

http://www.airsoftclubnederland.nl/airsoft-in-nederland/airsoft-locaties-een-handig-overzicht/

We geven hier alle Airsoft locaties weer die bij ons bekend zijn.

Thanks, had die pagina gemist! Is zeker handig 

Welkom in de nieuwe wereld, Hoop dat je veel gebruik van het forum gaat maken.