Even voorstellen dan maar!

Bonaya

Well-Known Member
10 jan 2018
107
51
Trophies
6
Goedemorgen heren (en dames),

na een tijdje rondneuzen toch maar eens besloten een account aan te maken om mee te praten over van alles en nog wat, maar als eerste even mezelf voorstellen.

Mijn naam is Bonaya, ben 23 en woonachtig in regio Rotterdam. Volg al een tijdje de studie Fiscaal recht & Economie en werk daarnaast 5 volle dagen per week op een belastingadvies kantoor. De studie volg ik dus volledig in mijn avonduren, wat zo nu en dan een hoop discipline kost. Met al de tijd die ik doordeweeks gebruik voor mijn toekomst, heb ik een uitlaatklep nodig en laat dat nu net airsoft zijn!

Dit wordt mijn 3e jaar als lid van de NABV en dus airsoft ik al pak en beet twee jaar. Ben begonnen met de standaardkeuze van 50% beginnend airsofter, een JG replica. Ding was leuk, veel plezier van gehad (jaartje denk ik..?), maar net niet hetgeen mij goed deed. Dus na een maand of twee onderzoeken wat ik dan leuk zou vinden zijn mijn ogen gevallen op de Tippmann M4 (#8154). Geweldig apparaat, maar kost enigszins wat tijd, sleutelen en centen om het een perfect apparaat te maken.
En dan woon je in Nederland, met een replica van 3 meter 20. CQB was en is wat ik voornamelijk speel vanwege het weer. Begrijp me niet verkeerd hoor, ben niet vies van een beetje modder, maar om nu elk weekend te banjeren door de blubber en op dinsdag strontziek zijn komt na enige tijd ook je neus wel uit. 80% CQB/20% indoor is voor mij de perfecte formule. Maar goed, ik dwaal af. De replica van 3 meter 20 (natuurlijk niet echt zo lang hè..), dat is natuurlijk geen ideaal plaatje als je vooral CQB speelt. Een hoekje nemen, maar eerst drie keer steken voordat je ertussendoor past bevordert je spel niet. Afgelopen vrijdag dus maar aan een CQB build van mijn tippy begonnen. Zit nu zo goed als in elkaar en 27 januari mag ik deze voor het eerst uit gaan proberen. Hopen dat het bevalt!
Uiteindelijk probeer ik een tweede upper receiver bij elkaar te schrapen, zodat ik mijn replica kan afstellen op het valt waar ik ga spelen. In de tussentijd zal ik me op dit forum bivakkeren.

Dat was het wel zo'n beetje denk ik. Als er vragen zijn, vrees niet om ze te stellen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum Bonaya, ben benieuwd naar je CQB build!
 
He, welkom.. Ik ben zelf ook met m'n CQB loadout bezig maar dan meer omtrent kleding.. heb m'n CQB beest al een tijdje, de Kriss Vector.
Veel plezier de 27e!
 
Welkom op het forum! Leuke startpost; succes met je projectje!
 
Welkom!

Wat vet dat je een CQB versie van je tippmann hebt gemaakt. Waar speel je dan vooral CQB in België?
 
Welkom!

Wat vet dat je een CQB versie van je tippmann hebt gemaakt. Waar speel je dan vooral CQB in België?

Ik speel voornamelijk bij Ghost Town. Eigenlijk nog nooit in België wezen skirmen. Staat wel op mn todo lijst!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan