Even voorstellen Danny

• Onderwerp starter Onderwerp starter dnz
  • Startdatum Startdatum

dnz

Member
5 sep 2018
7
0
Trophies
1
hey ik ben danny kom uit noord holland en 21jaar. Ik ben dus paar weken geleden meegeweest met een kennis om te airsoften. Ik heb erna gelijk me pas aangevraagd en een replica gehaald. Classic army m4a1 maar nu wil ik graag een sniper om te proberen ik twijfel tussen 3 hebben jullie enig advies? (Snow wolf m24, well l96 en een amoeba s1 striker)

Welkom op het forum.

Wat betreft een sniper raad ik je de L96 aan. Weliswaar de zwaarste van het stel maar gemakkelijk te upgraden aangezien er gigantisch veel op de markt voor is. Het gewicht aanpassen kan wel maar kost wat meer werk. Qua realisme (als je daarvoor gaat) is de L96 degene die het dichts bij komt. Voor de M24 van Snow Wolf zijn minder zaken voor handen maar ook genoeg voor te krijgen. Persoonlijk vind ik de SW minder solide dan de L96. Ares Striker heb ik zelf niet maar is nog niet zo lang verkrijgbaar en onderdelen voor upgraden zijn minder voorhanden en vaak duurder. Links en rechts van me hoor ik nog wel eens over dat er snel zaken kapot gaan.

Welkom op het forum.

Wat betreft een sniper raad ik je de L96 aan. Weliswaar de zwaarste van het stel maar gemakkelijk te upgraden aangezien er gigantisch veel op de markt voor is. Het gewicht aanpassen kan wel maar kost wat meer werk. Qua realisme (als je daarvoor gaat) is de L96 degene die het dichts bij komt. Voor de M24 van Snow Wolf zijn minder zaken voor handen maar ook genoeg voor te krijgen. Persoonlijk vind ik de SW minder solide dan de L96. Ares Striker heb ik zelf niet maar is nog niet zo lang verkrijgbaar en onderdelen voor upgraden zijn minder voorhanden en vaak duurder. Links en rechts van me hoor ik nog wel eens over dat er snel zaken kapot gaan.
Top bedankt wou deze zaterdag gaan kijken maar dan hou ik dit ingedachten me voorkeur ging uit naar de l96 aangezien ik daar het meeste over kon vinden en goede revieuws

Hoi Danny,

Welkom op dit mooie forum. Mooie keus aan replica's. en wat is de wens met betreft een side-arm?
toch wel handig zo'n klein apparaatje!

Hoi Danny,

Welkom op dit mooie forum. Mooie keus aan replica's. en wat is de wens met betreft een side-arm?
toch wel handig zo'n klein apparaatje!
Ik was nog een beetje aan het rond neuzen voor een side arm, ik wou eigenlijk kijken wnr de volgende serie van novritchs te koop is. Volgens mij de ssp1

Wacht eerst maar eens de reviews af voor die ssp-1. Wie weet komen ze ook spoedig tweedehands als nieuw te koop, net zoals wat er gebeurde/ nu gebeurd met de ssg. In algemeen staan een aantal threads gepind die je misschien interessant vindt als je naar snipers aan het kijken bent.

Wacht eerst maar eens de reviews af voor die ssp-1. Wie weet komen ze ook spoedig tweedehands als nieuw te koop, net zoals wat er gebeurde/ nu gebeurd met de ssg. In algemeen staan een aantal threads gepind die je misschien interessant vindt als je naar snipers aan het kijken bent.
Ja had idd al wat revieuws gekeken maar wacht het idd eerst nog even wachten, zit ook te kijken voor iets van een glock ofzo. Ik zal de post even bekijken

Welkom. Sniper advies heb ik helaas niet voor je, maar genoeg voorhanden hier;)

• Leuk
Waarderingen: dnz