Even voorstellen: Empfy

Empfy

New Member
13 nov 2014
2
0
Trophies
1
Hallo heren,
Mijn naam is Wouter en ik ben 24 jaar. Ik woon momenteel (nog) in Heeze ( Noord-brabant ) en werk bij Phillips Healthcare in Best.

Heb een jaartje of 5-6 geleden voor het eerst paintball gespeeld op een woods veld en een maand of 6 geleden weer. Met een Arma2 en Arma3 achtergrond is mijn oog in Juni gevallen op Airsoft. Super vet natuurlijk om zo iets in het echt te doen. Vandaar dat ik nu hier beland ben.

Helaas is het me nog niet gelukt om een keer daadwerkelijk mee te schieten... Ben elkekeer net telaat voor een introduce dag! Hoop het binnenkort een keer te kunnen proberen.

Verder had ik nog een paar vragen aan jullie.Komen er meer velden in Noord-Brabant en Limburg? De meeste velden liggen nu namelijk wel ver weg in nederland!Is het mogelijk om maar 1 a 2 keer per maand mee te schieten ipv elke week? Het lijkt me een erg leuke hobby maar wil andere dingen ook niet uit het oog verliezen.

Groeten, 
Wouter ( /Empfy )

Hallo Wouter, welkom op het ACN forum.
Tja, dat verhaal van het gamen herkennen velen hier op het forum wel , inclusief ik zelf  :)
Als je graag een keer wilt proberen als introduce, kan dat bij elk veld, waar men huurkits heeft. Je hoeft dan niet verplicht op een introdag te wachten.
Het voordeel van een intro dag, is dan wel weer, dat alles wat duidelijker en wat uitgebreider wordt uitgelegd, omdat zo'n dag compleet op introducés gericht is.
Op je vraag van over de velden in Noord-Brabant  / Limburg. Er komen er ondertussen steeds meer in die regio. In de buurt van Nijmegen zijn ze ondertussen bezig met een groot veld. En ik zag van de week dat ze bezig zijn met een mega veld (200 man max) in Limburg. Welk mij wel erg kick-ass lijkt. Zie voor meer info:
https://www.facebook.com/Kings.nl

Je hoeft trouwens niet verplicht elke week te schieten (skirmen..) Volgens mij is de minimale eis 2 keer per jaar. Dus dat valt reuze mee ;)

Welkom hier.
Evil heeft volgens mij je vragen al aardig beantwoord.
Als je nog meer vragen hebt, vraag maar raak.
Succes en tot op het veld.
Greetings

Ello Empfy! 
Welkom! En leuk dat je hier langs bent gekomen. Ik kom idd ook vanuit de gaming hoek naar airsoft. Deze zaterdag avond hebben we toevallig een ARMA 3 night. De eerste die we organiseren ^_^ 
Je kunt ook een keer met ons mee naar een locatie waar ze huur replica's hebben zoals Bunker Hill van 3Division. Dan leggen we het je persoonlijke uit en kun je gewoon mee in één van onze squads. We proberen een beetje te letten op het ratio van introducés en gewone spelers omdat we wel eens wat zijn doorgeslagen haha! Maar dat komt meestal wel goed! 

Bedankt voor de reacties heren!

Mooi om te horen dat er waarschijnlijk meer velden komen!
En dat veld in Heerlen is goed te rijden!

Heb natuurlijk al wel zitten zoeken naar met welke replica ik zou willen spelen als ik het zou gaan doen.
Iemand ervaring met de Dboys Scar H of L?
De H vind ik mooier maar de L kan gewoone M4 mags natuurlijk aan. Dus financieel zou een Scar L een betere zijn. Heb ze zien staan voor 209 euro. Goed instap model denk ik?
Oh en heb gezien dat een goggle met een (gewoone) bril goed te doen is? Tenminste de grotere goggles die er speciaal voor bedoelt zijn.
<div>
mvg</div>

Welkom op ons mooie forum Empfy.De veiligheidsbril is je belangrijkste bescherming.Dus raad ik je aan om een goede aan te schaffen en daarbij niet op de prijs te beknibbelen.Een goede bril is bijv.een bril van het merk Bolle.Die bieden ook brillen aan waar je je gewone bril onder kunt dragen.Wel wat duurder dan een standaard merk maar zeer belangrijk dat je je ogen goed beschermd hebt.Verder wens ik je veel plezier op de velden in de nabije toekomst en wellicht komen wij elkaar daar ergens tegen.
armata_PDT_34.gif

Die bieden ook brillen aan waar je je gewone bril onder kunt dragen.Wel wat duurder dan een standaard merk maar zeer belangrijk dat je je ogen goed beschermd hebt.Verder wens ik je veel plezier op de velden in de nabije toekomst en wellicht komen wij elkaar daar ergens tegen.
armata_PDT_34.gif

Bedankt voor je antwoord!
Mijn bril moet er zeker onder kunnen anders zie ik natuurlijk niks!

En nogmaals een de vraag aan de mensen die deze thread lezen: Heeft er iemand ervaring met de Dboys Scar H of L?

Zelf heb ik ook een bril heb toen een phantom tactical gehaald mijn bril past er met gemak in. En tevens weinig beslagen glazen.