Even voorstellen en compleet nieuw

Raydelange

New Member
24 okt 2018
4
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

Ik Ben Raymond 27 jaar uit Katwijk. Ben via verschillende sites doorgekomen naar deze club. Nu ben ik een rookie wat betreft airsoft, heb wel verschillende YouTube filmpjes gezien en wat dingen gelezen. Zo te zien is dit wel de actie die ik kan gebruiken als uitlaatklep in me dagelijks leven. Nu zit ik alleen met het probleem dat ik niemand in me vrienden of kennissen kring heb die ook aan Airsoft doet.
Ik hoop dat iemand me hier een beetje wegwijs kan maken waar ik op zou moeten letten enzo.

Groeten, raymond

Welkom op het forum! Tja, soms moet je je eigen airsoftkring opbouwen, dat is wat ikzelf heb gedaan.
Eerst een keer een hele crew meegenomen naar België, daarna een set replica's gekocht en een introducee meegenomen naar mijn eerste serieuze skirm. Dat bracht het aantal airsoftende vrienden al op 2. Combineer dat met het ontmoeten van mensen op skirm en forum en dat bouw je zo langzaam een airsoftkring op.

Qua informatie over airsoft verwijs ik je graag naar mijn beginnershandleiding, daar staat al mijn hebben en houden opgeschreven qua airsoftinfo.

• Leuk
Waarderingen: Raydelange
Welkom. Ben ook solo begonnen en zit nu in een leuk team en heb heel veel vrienden gemaakt in de airsoftwereld.

• Leuk
Waarderingen: Raydelange
Welkom! De meesten beginnen alleen of via een bekende. Kijk anders even bij het topic mee gaan als introducee. Dan word je zo wegwijs gemaakt!

Bedankt allen, voel me lekker welkom zo. Ben beetje aan het rondneuzen nu of te kijken of er een skirm in de buurt is waarbij ik kan aanschuiven