even voorstellen, en meteen wat advies nodig

Siebe

Member
23 okt 2018
7
0
Trophies
1
Hoi allemaal,

Ik ben Siebe en ben 19 jaar, onlangs zijn wat vrienden van me begonnen met airsoft en wil ik eigenlijk ook zo snel mogelijk beginnen. Ik verwacht mijn NABV pas ieder moment in de brievenbus zodat ik mijn eerste replica aan kan schaffen.

Ik heb verschillende youtube video's gezien en verwacht dat ik met een AEG replica ga beginnen, met een budget van maximaal 300 euro voor het replica is er enorm veel keus..

Zo heb ik naar verschillende Specna Arms replica's gekeken zoals deze: https://gunfire.com/nl/products/replika-karabinka-sa-a04-saec-tm-system-1152216891.html
(Mocht het niet toegestaan zijn om link's te posten zal ik deze verwijderen) Maar ik zie eigenlijk weinig tot geen verschil met een replica van een paar tientjes meer of minder (behalve het uiterlijk dan) de snelheid die aangegeven staat lijkt allemaal (redelijk) veel op elkaar.

Dus mijn vraag is vooral of er wat aanraders zijn voor een beginners replica, en naar wat voor merken ik vooral moet kijken.

Alvast bedankt allemaal!
(Edit)
Heeft iemand enig idee welke batterij ik zou kunnen kopen voor het replica dat ik hierboven genoemd heb? Zie dat deze er nog niet bij zit en ben nu toch wel erg geinterreseerd omdat er nu flink korting zit op dit replica.
 
Laatst bewerkt:
Gebruikte materiaal merk je wel, maar het is niet direct slecht als het niet super sterk aluminium is zoals op de duurdere merken, internals zie je het ook wel aan, maar goed het boeit over het algemeen toch niet gezien aftermarket internals toch beter zijn voor het meeste. Specna is een prima keuze, je kan ook nog kijken naar de CYMA ak's of mogelijke en goedkopere ICS of G&G.
 
  • Leuk
Waarderingen: Siebe
Welkom op het forum! Dat is een prima keuze, je kan meer aanbevelingen voor beginners vinden in mijn beginnershandleiding.
 
  • Leuk
Waarderingen: Siebe
Hoi allemaal,

Ik ben Siebe en ben 19 jaar, onlangs zijn wat vrienden van me begonnen met airsoft en wil ik eigenlijk ook zo snel mogelijk beginnen. Ik verwacht mijn NABV pas ieder moment in de brievenbus zodat ik mijn eerste replica aan kan schaffen.

Ik heb verschillende youtube video's gezien en verwacht dat ik met een AEG replica ga beginnen, met een budget van maximaal 300 euro voor het replica is er enorm veel keus..

Zo heb ik naar verschillende Specna Arms replica's gekeken zoals deze: https://gunfire.com/nl/products/replika-karabinka-sa-a04-saec-tm-system-1152216891.html
(Mocht het niet toegestaan zijn om link's te posten zal ik deze verwijderen) Maar ik zie eigenlijk weinig tot geen verschil met een replica van een paar tientjes meer of minder (behalve het uiterlijk dan) de snelheid die aangegeven staat lijkt allemaal (redelijk) veel op elkaar.

Dus mijn vraag is vooral of er wat aanraders zijn voor een beginners replica, en naar wat voor merken ik vooral moet kijken.

Alvast bedankt allemaal!

Ey, een bekende van Reddit. Zoals ik daar zei specna arms is in mijn ogen de beste beginners replica. En je kan deze later nog altijd verder upgraden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Siebe
Ik zal niet aan persoonlijk advies beginnen gezien ik zelf echt minimale ervaring heb, maar ik ga voor mijn beginners replica een Specna Arms m4 uit de Core line-up kopen. Die hebben vorig jaar een refresh gehad en schijnen solide beginners replica's te zijn.

Om nog niet over de value/money te spreken, die is top.

[Aldus het internet]
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en Siebe