Even voorstellen (Friesland)

mirag3

New Member
22 sep 2019
1
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

Ik ben Jan 31 jaar en zit er aan te denken te beginnen met airsoften voordat ik ga beginnen met spullen aan te schaffen zou ik eerst eens in contact willen komen met mensen die wel airsoften in leeuwarden.

Vond paintball in militaire dienst erg leuk om te doen en gewone paintball ook erg leuk maar sinds airsoft legaal geworden is in nederland zit ik er al aan te denken met airsoft te beginnen.

Welkom op het forum. Leeuwarden is bijna de andere kant van Nederland maar er zullen voldoende spelers zijn bij jou in de buurt die je een keer op sleeptouw willen nemen.

• Leuk
Waarderingen: mirag3
Hallo allemaal,

Ik ben Jan 31 jaar en zit er aan te denken te beginnen met airsoften voordat ik ga beginnen met spullen aan te schaffen zou ik eerst eens in contact willen komen met mensen die wel airsoften in leeuwarden.

Vond paintball in militaire dienst erg leuk om te doen en gewone paintball ook erg leuk maar sinds airsoft legaal geworden is in nederland zit ik er al aan te denken met airsoft te beginnen.

Hey Mirrage, ik zou als ik jou was eens een contactje leggen met de man die skirms regelt in leeuwarden.
Zijn contact gegevens staan wel op de website (Rob)

Ikzelf heb de laatste tijd niet echt de mogelijkheid om te spelen (iets met 40 urige werkweek , redelijke pendel afstand en klussen in nieuwe woning)
Maar Rob kan vast wel iets regelen voor je.

Leeuwarden is wel een kleiner en sneller veld, met meer arcade like game modes (computer gestuurd headquarters, domination, behind enemy lines, en her en der search and destroy)
Dus daar moet je wel van houden ^^
Mensen zijn verders super vriendelijk en verwelkomend.

Aller eerst welkom.
Leeuwarden heb ik nog niet gespeeld omdat het meestal niet open is als ik vrij heb van mijn werk.
20 oktober is er een open skrim in munnikenzeil waar ik met 2 zoons en een vriend daarvan heen ga.
Is een openlucht terein.
Wij wonen in burgum.

welkom op het forum! Airsoft is een stuk goedkoper om te spelen, dus dat heb je alvast om naar uit te kijken ;).