ik ben Niels Seppenwoolde, 17 jaar oud en woon in Rijssen, wil heel graag gaan airsoften na zijn verjaardag (26 februari). waar ik nu mijn oog op heb is een sniper: snow wolf sw-01 via gunfire met een 1911 side-arm. daarnaast probeer ik mijn rijbewijs te halen na mijn 18de om het reizen een stukje makkelijker te maken. waarom ik voor een sniper wil gaan: het lijkt me fijner om niet zo ingepakt te zijn in een tectical vest. (mening kan nog veranderen) ook vind ik snipers erg mooi. ik zie wel in dat een sniper misschien niet het beste beginnersapparaat is dus misschien wordt het alsnog een langere SA (met acog). voor de rest heb ik mijn gear al redelijk op orde.
waarschijnlijke replica:
de sw-01: http://gunfire.pl/product-eng-1152196448-SW-01-sniper-rifle-replica-TAN.html
ik vindt het een mooie replica maar een aantal dingen lijken me een beetje tegen te vallen.
1. het gewicht
2. de kleur, ik weet dat er ook een zwarte van is maar bij deze stond een fps 480 fps en de zwarte 380 fps.
een aantal vragen
1. een sniper heb je een side-arm nodig wat is daar het fps limiet van? en kan ik daar het beste voor een gas of c02 gaan? aantal tips (graag een 1911)
2. zijn hoge bergschoenen goed genoeg of heb je daar bijvoorbeeld speciale schoenen voor nodig zoals deze:http://www.douwesdump.nl/schoenen/sniperboot-zwart/sniper-boot-zwart.html ?
3. zijn er hier leden die ook uit de buurt van Rijssen (Overijssel) komen en ongeveer naar elk zaterdag evenement van bunkerhill gaan om mee te reizen? (dit ivm de OV-reismogelijkheden naar daarle)
4. zijn meshbrillen wel veilig en worden ze toegestaan?
mijn gearlijst:
gunfire:
Low-profile goggles - tan
Olive replica case
Gogle Ultimate Tactical Strike V1 - Olive
0.83' / 21 mm Flashlight helmet mount – foliage green
Ventus V2 Mask - olive
KAM-39 tactical vest - ATC FG
Ballistic CFH Helmet Replica – Foliage Green (L/XL)
woodland camelbag, dumppouch
kotte-zeller:
Mil-Tec Tiefziehholster rechts, schwarz
Mechanix Wear FastFit Glove Handschuhe Multicam
Hüftgurt mit 6 Taschen MFH CZ tarn
Mundschutzmaske MFH schwarz 2 teilig
Ranger Hose Brandit woodland
Langarmshirt Mil-Tec, woodland
Namensbänder oliv mit Klett, bestickt, 5-er Satz
MFH Helmbezug, größenverstellbar, woodland
MFH T-Shirt halbarm woodland
Mil-Tec Hose US Ranger Typ BDU dutch camo
china:
pistol veerding dat je je side-arm niet kwijtraakt
foregrip bipod
1911 hardcase holster
waarschijnlijke replica:
de sw-01: http://gunfire.pl/product-eng-1152196448-SW-01-sniper-rifle-replica-TAN.html
ik vindt het een mooie replica maar een aantal dingen lijken me een beetje tegen te vallen.
1. het gewicht
2. de kleur, ik weet dat er ook een zwarte van is maar bij deze stond een fps 480 fps en de zwarte 380 fps.
een aantal vragen
1. een sniper heb je een side-arm nodig wat is daar het fps limiet van? en kan ik daar het beste voor een gas of c02 gaan? aantal tips (graag een 1911)
2. zijn hoge bergschoenen goed genoeg of heb je daar bijvoorbeeld speciale schoenen voor nodig zoals deze:http://www.douwesdump.nl/schoenen/sniperboot-zwart/sniper-boot-zwart.html ?
3. zijn er hier leden die ook uit de buurt van Rijssen (Overijssel) komen en ongeveer naar elk zaterdag evenement van bunkerhill gaan om mee te reizen? (dit ivm de OV-reismogelijkheden naar daarle)
4. zijn meshbrillen wel veilig en worden ze toegestaan?
mijn gearlijst:
gunfire:
Low-profile goggles - tan
Olive replica case
Gogle Ultimate Tactical Strike V1 - Olive
0.83' / 21 mm Flashlight helmet mount – foliage green
Ventus V2 Mask - olive
KAM-39 tactical vest - ATC FG
Ballistic CFH Helmet Replica – Foliage Green (L/XL)
woodland camelbag, dumppouch
kotte-zeller:
Mil-Tec Tiefziehholster rechts, schwarz
Mechanix Wear FastFit Glove Handschuhe Multicam
Hüftgurt mit 6 Taschen MFH CZ tarn
Mundschutzmaske MFH schwarz 2 teilig
Ranger Hose Brandit woodland
Namensbänder oliv mit Klett, bestickt, 5-er Satz
MFH Helmbezug, größenverstellbar, woodland
MFH T-Shirt halbarm woodland