Even voorstellen, Nieuwe speler uit Almere

Noah Bosman

Member
18 mei 2020
15
1
Trophies
2
Hallo allemaal, ten eerste wil ik u alvast bedanken voor de moeite om dit te lezen.
Mijn naam is Noah Bosman ik ben 19 jaar en woonachtig in Almere (vlak bij gladiator sport).
Ik ben sinds een paar weken dol enthousiast geworden om als mijn nieuwe hobby te gaan airsoften en ben dan ook bezig met mijn aanvraag bij de NABV.
na een een lange tijd handbal gespeeld te hebben was het voor mij tijd voor iets nieuws.

Nu ben ik alleen dus echt nog een leek in alle terminologie en alle mooie vondsten op de airsoftmarkt. dus nu zou ik graag in contact willen komen met mensen die mij hiermee willen helpen.

een paar dingen die ik zelf al ben tegengekomen zijn, de poolse winkels Gunfire en Taiwangun. en de 2e hands websites airsoftmarkt en airsoftbazaar.

als u dus interesse hebt om gezellig met mij te kletsen over airsoft, of om mij te helpen adviseren met een startloadout (heb een redelijk budget) dan hoor ik graag van u via een DM of eventueel via mijn instagram: @noahbosman19.

nogmaals bedankt voor de moeite om dit te lezen en ik hoop op een leuke nieuwe hobby.
 
Laatst bewerkt:
Welkom op het forum Noah.

Ten eerste, airsoft goede keuze ;)

Ten tweede, ik raad je aan je mail adres niet zo op het forum te plaatsen vanwege eventuele spam. Stuur die per DM of ze er een paar tekens tussen zodat deze niet 1 op 1 te kopiëren is. Bijvoorbeeld (verwijderdit)

Ten derde bekijk Maffo beginners handleiding eens :
http://www.airsoftclubnederland.nl/community/threads/maffos-beginners-handleiding-tot-airsoft.3471/

Greetings
Dankjewel heb het gelijk even aangepast.
en wat betreft de Beginnershandleiding heb ik die al gelezen en tevens heel veel informatieve filmpjes gekeken. het gaat echter om eventueel productspecifieke adviezen enzo
 
Welkom op het forum! Als je je eigen selectie hebt gemaakt kan je die altijd nog even op het forum posten, we kijken er graag nog eens naar voordat je gaat kopen.

edit: ik zag dat je ook wat vragen onder mijn videos had gesteld. Ik heb ze daar even kort beantwoord, maar om ze hier ook nog eens te beantwoorden:

Ik ga zeker nog een koop een kit aflevering maken met een m4 replica (al raad ik ze niet aan, lelijke dingen ;)) en de plekken waar je het beste kan kijken voor tweedehands airsoft spullen zijn airsoftmarkt en airsoftbazaar.