Even voorstellen om afscheid te nemen

RvBreemen

New Member
27 dec 2018
4
0
Trophies
1
Beste allemaal,

Even kort voorstellen om de hobby te kunnen beëindigen, helaas of misschien toch niet... maar recent verhuist en een stuk minder ruimte zeg maar gerust geen ruimte meer om de hobby voort te kunnen zetten.

Nu is het nooit echt veel soeps geweest maar goed, heb 2 gas apparaten en 1 AEG liggen. Die letterlijk nog geen event hebben gezien en alle 3 eenmalig indoor zijn gebruikt op een schietbaan om te kijken hoe of wat. Inmiddels de knoop doorgehakt om alles op te zeggen... owja dan moeten ze ook nog verkocht worden voor 31-12....

Het liefst ga ik naar een random airsoft winkel die inkoopt, waar ik alles in 1 keer neer kan leggen. Eventueel ook nog een knikbuks erbij om in 1 keer helemaal klaar te zijn. Geen zin in gezeur aan de deur of na der hand een ja maar verhaal te krijgen....

Mocht iemand suggesties hebben hoor ik het graag.

Groeten

Welkom.

Misschien toch even plaatsen wat je hebt..

Als het aanbod icm de prijs goed is, wie weet helpt iemand je er dan in 1 keer van af.

Er zijn vast wel techies die voor een leuke prijs de gok wel nemen.

Een concreet antwoord op je vraag heb ik overigens niet. Zou geen shop weten die dat er doet. Unit13 verkoopt wel zijn oude ics huur apparaten, maar verder dacht ik geen gebruikt spul.

Appraten die ik heb zijn:

Greengas:
Hi Cappa 5.1 Chrome + koffer + 2 mags
M92 Tactical Master + koffer + 1 mag

AEG:
Ares Amoeba AM-015 Black + koffer + 2 mags

Knikbuks:
Gamo Black Bull IGT Mach 1 + foudraal

Zal morgen even zorgen voor complete lijst met toebehoren etc. ga ik nu op dit moment niet meer redden helaas. Kan ik gelijk ook foto's maken....

Richtprijs en locatie?

Houdt het even op Utrecht kwa locatie, tja richt prijs? Alles bij elkaar zonder de knikbuks €550 a €650 met knikbuks €750. Dan zou ik echt even een lijst moeten maken met wat er wel een niet bij zit, dan kan ik de schatting ook wat beter maken. Destijds van alles gekocht maar nooit echt bijgehouden hoe of wat....

Ik ben ook wel benieuwd naar prijs voor de Hi capa als het een TM is. Ook benieuwd naar je AM015 prijs.

Welkom op het forum! Jammer om te horen dat je ermee gaat stoppen. Voor zover ik weet zijn er geen winkels die tweedehands spullen kopen van mensen. Er zijn wel diverse fora en websites die je kan proberen.