Even voorstellen op het forum

Sebastiaan

New Member
23 aug 2014
1
0
Trophies
1
Hallo beste bezoekers en leden van ACN, via deze weg wil ik mij voorstellen op dit Forum. Mijn naam is Sebastiaan, 33 jaar, vader van 3 kinderen en woonachtig in Doetinchem. 
Bij toeval ben ik een tijd geleden in aanraking gekomen met het begrip airsoft en sinds deze periode ben ik actief op zoek gegaan naar informatie over deze sport. Hierbij heb ik veel gebruik gemaakt van deze website waar ik voor mijn gevoel veel informatie heb kunnen vinden. Sinds een aantal maanden ben ik lid van de NABV en heb ondertussen mijn eerste apparaat (KWA Heckler & Koch HK45 GBB) aangeschaft. Op dit moment ben ik bezig om mijn gear bij elkaar te krijgen, in bezit zijn al: Condor plate carrier, Helikon-Tex camogrom broek en Shemagh. Echter de volgende bestelling is al onderweg en hoop deze snel te ontvangen :) namelijk: Helikon-Tex camogrom combat shirt, boonie hat, combat handschoenen, Condor hydration carrier, Damascus imperial hardshell kneepads en Revision Sawfly military eyewear. Een hele lijst maar als het virus je eenmaal te pakken heeft... ;) Hierna ga ik op zoek naar mij primaire apparaat en kan ik aan de slag. De onderdelen waar ik aan deel wil gaan nemen zijn de re-enactment en IAPS.
Ik schrijf mij in bij dit forum omdat de sfeer in artikelen en op het forum mij erg aanspreekt, ik hoop dan ook actief deel uit te kunnen gaan maken van dit forum en dat we elkaar op evenementen tegen mogen komen.
 
Welkom sebastiaan, zo te zien heb je onze hulp niet nodig voor je gear, daar
ben je al een aardig eindje mee op weg. Wel kunnen we je natuurlijk
helpen met je primary. Dus vragen kan altijd.
 
Hi Sebastiaan!

Leuk om te horen dat we je via onze site op weg hebben geholpen. En natuurlijk dat de gezelligheid ook is over gekomen :) Dat is precies wat we willen haha!
Je hebt al een mooie lijst! Wel een beetje jaloers op haha! Condor plate carrier en Helicon <3 Dat is volgens mij wel goed spul. 
Weet je al welk apparaat je wilt als primary? 
 
Ja inderdaad de spullen ogen allemaal behoorlijk degelijk. Vooral de verwerking van Spandex in de kleding van Helikon maakt het erg prettig om dit te dragen.
Als primary zit ik te twijfelen tussen een KWA Heckler & Koch HK417D FA of een G&G T4-18 light.