Even voorstellen: PCU_Zeb

PCU-Zeb

New Member
30 okt 2014
1
0
Trophies
1
<font face="Arial, Verdana" size="2">Ik ben Zeb, a</font>irsoft is een hobby die ik al enige tijd beoefen, namelijk sinds 2004, toen zag airsoft er nog "iets" anders uit qua gear, replica's en hoeveelheden airsofters die er waren in de Benelux.<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>Het team waar ik in zit is PCU: Private Contractor Unit. Dit heb ik in 2007 opgericht met iemand die niet meer airsoft. PCU bestaat momenteel uit 8 leden. http://www.pcu-airsoft.nl
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>See you on the field. :)

Welkom! Met welke apparaten speel je en wat heeft je voorkeur qua camo?

Ik gebruik DPM camo, de replica's waar ik mee speel zijn:<div>CA M249 MKII
ICS M4 cqb
TM M3 shotgun
TM Hi-capa 5.1
Cyma M14
</div>

welkom op ons forum,
Gezien jullie regelmatig skirmen gaan we jullie vast een keer tegen komen.
Greetings

We spelen nog steeds veel op Belgische terreinen, dat is zo gegroeid door de jaren heen. Sinds de legalisatie blijven we af en toe ook in eigen land.7-8-9 november zijn we bijvoorbeeld in Gasselte.

Hi Zeb (yeah, volgens mij nog een lefty toch?),
Welke terreinen in België zou je nu aanraden? We kennen er wel een paar maar volgens mij zijn er een paar interessante bij gekomen.
En wat vind je, in vergelijking, interessante terreinen in Nederland? Persoonlijk vind ik bijv Bunker Hill erg leuk door de grootte, zie je nog niet zoveel in Nederland.

Hey Michiel,Inderdaad ik ben een lefty ;). Het terrein waar wij regelmatig komen is in Schoten als CommandO er organiseert. Dit levert eigenlijk altijd een prima georganiseerde skirm op. Verder is het terrein Breaking Point II van TierOne een leuk terrein in de zomermaanden. The Chambers zal je wellicht ook wel kennen, mooiste terrein van België als je het mij vraagt. 
Wat betreft terreinen in NL ben ik wel te spreken over Gasselte. NL is voornamelijk CQB en kleinere woodlandvelden die we nog niet bezocht hebben. De meeste PCU-leden geven de voorkeur aan woodland ipv CQB.

Dank voor de info Zeb.
<div>Schoten en The Chambers zijn inderdaad bekend maar de rest moet maar eens op de planning komen (lees je mee Evin?).
De meeste leden van ACN hebben inderdaad ook meer een voorkeur voor woodland. Maar we zijn ook bezig met wat indoor terreinen maar dat draait dan meer rond het spelen van scenario's (bevrijd de hostage, begeleid de VIP, trap deuren in, met acteurs, veel herrie en realistische lichteffecten (geen disco?)). Zie bijvoorbeeld http://www.runningthetarget.com/ . Die zijn nog aan het opbouwen maar daar word hard aan gewerkt en hopelijk kunnen wij hier snel meer over vertellen.
Maar qua woodland zijn we zelf vaak te vinden op Bunker Hill in Daarle van 3Division, misschien ook bekend?</div>

Bunker Hill is bekend, daar gaan we ongetwijfeld ook nog naar toe.

Hi Zeb! Welkom op ons forum :D Leuk dat je je hier hebt aangemeld. Zo te zien ben jij net een paar jaar eerder begonnen dan ik. Hebben jullie uit bij MX-P geskirmed? ;) 

Hey, ja daar zit maar een paar jaartjes verschil tussen :P. Onderstaand zal wel 1 van je eerste skirms geweest zijn ;)
watis.jpg

MXP daar kwamen we heel vroeger wel eens, maar ik ben niet zo te spreken over de manier van organiseren of het volk wat er komt, dus dat mijden we dan ook maar.

haha nee! Ik was toen al een jaar of twee/drie bezig :) Maar goed gevonden haha! Awesome :D Dat was de eerste officiele skirm waar we als ACN heen gingen tho. Nog net voor de legalisatie in NL, october 2012 (stond eerst 2013 :P thanks Peter) ^_^
Ik ben begonnen in 2008 of 2009. Waarschijnlijk 2008 bij Commando en in 2009 met eigen gear naar MXP. We gingen niet bijzonder vaak, maar ik had toen wel al airsoft spul. Denk dat we 3 tot 5x per jaar gingen. Eerder 3 dan 5 haha!  <div>
MXP heb ik ook nare herinneringen aan, die locatie was heel erg vet! Maar het team waar ik toen mee ging, introduceerde me in airsoft en speelde nu eenmaal daar. Na twee skirms daar gedaan te hebben merkte ik steeds meer dingen op die ik niet tof vond idd. Maar goed, zoals ik zei, het team speelde daar, dus ik ging gewoon steeds mee. Maar er werd een hoop gecheat. 

</div>

Ah oke, dat verklaart waarom ik je verder nooit ben tegen gekomen, MXP stond weinig op onze agenda :P.Maar met ACN spelen jullie voornamelijk in NL dan dus. Misschien lopen we jullie nog eens tegen het lijf, maar zoals ik al zei zijn wij nog steeds meer van het Belgische.