Even voorstellen

Smokediver

New Member
14 feb 2016
2
0
Trophies
1
Hallo,
ik wilde me graag even voorstellen via de dit forum.
Ik ben Bert en woon in Winsum Friesland en ben 40 jaar.
ben jarenlang actief geweest bij defensie en nu werkzaam bij de brandweer.

Ik had wel eens van Airsoft gehoord, en het lijkt mij leuk om ermee te beginnen.
binnenkort ga ik mee naar de bullet factory om er nader mee kennis te maken.

heb redelijk wat gear liggen op de plank waar ik denk ik wel kan beginnen.
alleen nog een bril en mondprotectie en natuurlijk een replica aanschaffen.

Als replica zou ik graag een Walther P99 en een MP5 met Reddot en Foregrip willen aanschaffen als mijn verwachtingen uitkomen na een introductie.

maar tips zijn welkom

groet Bert

Welkom Bert,op misschien wel,het gezelligste forum van Nederland.
Mocht de eerste kennismaking in de smaak vallen dan raad ik je aan eerst te zorgen dat je een NABV-pas regelt voordat je een replica aanschaft.
Anders overtreed je de wapenwet.
En dat zou een errug slecht begin zijn van je airsoftcarriere.
Maar je keuzes zijn interessant te noemen.
De P99 zie je niet vaak voorbij komen als side-arm.
En wat betreft de Mp5,welke versie van welk merk had je in gedachten?

Welkom op het forum van ACN. Nice sidearm heb je gekozen. Veel plezier met deze verslavende hobby

Welk type MP5 en welk merk weet ik zo nog niet daar zal ik mij nog in verdiepen.
ik vind het een mooi model en ik heb er een filmpje van gezien.

groet Bert

Vladimir;18650 zei:
Mocht de eerste kennismaking in de smaak vallen dan raad ik je aan eerst te zorgen dat je een NABV-pas regelt voordat je een replica aanschaft.

Vladimir;18650 zei:

Smokediver;1544 zei:
Als replica zou ik graag een Walther P99 en een MP5 met Reddot en Foregrip willen aanschaffen als mijn verwachtingen uitkomen na een introductie.
Hello Bert and welcome to the Airsoft NL, simple question why do you focus on close combat gun since you desire to own P99? are you planing to join CQB's gameplay only or outdoor also! if does then my advice to find a battlefield rifle to insure your durability and mobility through mid and long range combat engagements. Otherwise the MP5 will keep you face to face with the enemy team..
The other thing if the money not issue try to buy good brand batter than wasting time and money with upgrading the gun internal.
Play safe and have fun and your welcome again.

in plaats van de MP5 wil ik nu eigenlijk voor de Bolt B4A1 AEG gaan . veel over gelezen.

Zou goed blijven lezen want heel duurzaam is de bolt AEG zijn terugslag niet, het introduceert ook voor meer stress op de tandwielen van de gearbox waardoor deze het snel begeven, oftewel de tanden van je gears gaan sneller kapot. De terugslag is lache heb het ervaren bij een maat zijn BR47 maar dan kan je beter voor een GBB gaan of later een daytona kit. Dit is mijn ervaring ermee.

Dank je wel voor de uitleg
ik kijk weer verder.
Rebelattack;18963 zei:
Zou goed blijven lezen want heel duurzaam is de bolt AEG zijn terugslag niet, het introduceert ook voor meer stress op de tandwielen van de gearbox waardoor deze het snel begeven, oftewel de tanden van je gears gaan sneller kapot. De terugslag is lache heb het ervaren bij een maat zijn BR47 maar dan kan je beter voor een GBB gaan of later een daytona kit. Dit is mijn ervaring ermee.