Even voorstellen!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Milan
  • Startdatum Startdatum

Milan

New Member
2 mrt 2016
3
0
Trophies
2
Hallo allemaal!

Zoals waarschijnlijk al duidelijk heet ik Milan. Ik ben vandaag 18 geworden en ik woon in Soest. Ik volg op het moment een éénjarige opleiding tot lichttechnicus en ben sinds 2 jaar freelancer in de podiumtechiek. Daarnaast game ik aardig wat, denk daarbij aan spellen als Arma 3, Insurgency en CS:GO

Ik heb natuurlijk gelijk mijn NABV-lidmaatschap aangevraagd en hoop dan ook zo snel mogelijk eigen gear in huis te hebben als mijn pas binnen is. 13 maart ga ik naar mijn eerste skirm bij Balls & Arrows als introducee van @Lennart-vm , met wie ik goed bevriend ben.

Ik ga hierbij skirmen met de volgende gear (replica's in bezit van @Lennart-vm):

Replica's:
- Specna Arms SA-A03 Black
- Theta Optics Operator R/G-dot
-SA metal mid-caps
- Cybergun spring 1911

Overig gear:
- GFC Tactical KAM-39 Tactical vest
- Wiley X transparante bril
- ACM Stalkermask masker

Hopelijk tot snel op een skirm!

Mvg, Milan

Welkom op dit gezellige forum en in de Airsoft sport.
Weet zeker dat je net zo verslaafd wordt als wij, haha.

Laat ook even weten hoe je eerste ervaring was de 13e, vind dat altijd prachtig om te horen ("Wat? Waar moet ik dan...? Ja maar wie...? Kun je nog één keer opnieuw beginnen? Oh SH.T!!")
Weet nog wel de eerste keer dat ik niet wist wat me allemaal overkwam. Maar gelukkig werd ik toen onder de beschermende vleugels van ACN (toen nog wat kleiner dan nu) erg goed geholpen, dat was erg fijn, hahaha.

Veel plezier!

Inmiddels al weer twee skirms bij B&A achter de rug. En komende zondag maar eens een kijkje nemen bij veluwe airsoft met een aantal anderen. Hoe ik vooraf over airsoft dacht werd eigenlijk alleen maar bevestigd, WAT VET!

De eerste skirm wilde de eerste game niet zo lukken doordat we vrij snel werden vastgezet in de richting van onze spawn. De tweede game werd echter al vrij snel de vijandelijke basis door ons "genuked" waardoor ze hun missies niet hebben kunnen lezen.

De tweede skirm was de paasskirm bij B&A met een vrij simpele maar zeker leuke en grappige missie: paaseieren, van verschillende waardes in punten, zoeken en verdedigen op een centrale verzamelplaats. Hier ging het met het gele team ook vrij goed en hebben we de 2de plek ver achter ons gelaten door het dubbele aantal punten te halen.

Ik merkte de eerste keer dat ik nog aan het zoeken was naar handigheidjes qua reloaden, maar dit ging de 2de skirm al een stuk beter. Eerste skirm ook gemerkt dat SA mid-caps voor geen meter feeden in m'n SA-A03, dit heb ik opgelost door de mid-caps die ik mee had in het veld, leeg te storten in de bij de replica geleverde, prima feedende hi-cap. Ik heb later thuis de mid-caps opnieuw proberen te smeren, maar dit bleek weinig zin te hebben gehad toen ik ze even testte op de testrange. Hierna direct maar even twee gfc hi-caps gekocht in de shop, waardoor het leeggooien van mid-caps niet meer nodig was.

De Theta Optics sight uit m'n eerste post heb ik helaas terug moeten brengen. Het dopje van de batterijhouder had zo weinig schroefdraad dat deze er praktisch direct uit viel. Ik ben naar Com-bat gegaan en heb de sight daar met wat bijbetalen voor een Pirate Arms 552 replica kunnen omruilen. Daarnaast heb ik met @Lennart-vm een setje Topcom Twintalker 9500 Airsoft Edition porto's aangeschaft om het spel hopelijk wat soepeler en nog leuker te kunnen maken!

@Milan klinkt erg leuk! 1 mei wordt mijn eerste keer, ben erg benieuwd en ik hoop dat het net zo leuk wordt voor mij als voor jou. :)

Leuk dat je het zo gaaf vindt! Ik ben er komende zondag ook bij dus dan zie ik je vast wel ;)
En ik heb ook dat probleem met midcaps :P Hopelijk werken ze zondag wel xD.