Even voorstellen!

Thewhiteknife

New Member
1 jul 2016
1
0
Trophies
1
Hallo iedereen!

Mijn naam is Jelte, bijna 23 en kom uit Hengelo.

Ik ben in eind februari/begin maart begonnen met airsoften en sindsdien helemaal verslaafd aan deze sport!

De replica's die ik nu in mijn bezit heb:
- Classic Army G36c
- WE G17 Gen4

En ben op dit moment op zoek naar een mooie shotgun-replica, mijn interesse ligt vooral bij de ASG Franchi SAS 3 Burst. Hebben sommige van jullie ervaring met deze replica?

Met vriendelijke groet,
Jelte

Welkom Jelte! En helaas geen ervaring, maar ik heb zelf ook deze shotgun op het oog, dus houd je topic in de gaten. :P

Welkom Jelte. Wil zelf ook nog een Shotgun hebben. (En nog een dedicated CQB replica). De Shotgun die ik op het oog heb:
http://www.popularairsoft.com/news/vfc-fabarm-professional-stf12-shotgun

BoomSmurf;23659 zei:
Welkom Jelte. Wil zelf ook nog een Shotgun hebben. (En nog een dedicated CQB replica). De Shotgun die ik op het oog heb:
http://www.popularairsoft.com/news/vfc-fabarm-professional-stf12-shotgun

Wat een wreed ding! Zal ook wel een aardig prijskaartje aan zitten denk ik haha!

Thewhiteknife;23661 zei:
Wat een wreed ding! Zal ook wel een aardig prijskaartje aan zitten denk ik haha!

Is nog niet beschikbaar, maar ik houd het in de gaten. Heb ik nog effe de tijd om te sparen ook ;-)

Hoi jelte welkom op het forum mijn naam is chris en als ik je wat uber bruuts mag aanraden is het wel de tm aa12 automatic room clearing shotgun ;)

Letterlijk klik drum eronder en geniet van 40meter afstand zonder drop off en een hele goede rate of fire ;)

Welkom Jelte!

Een shotgun is zeker tof! :D Ik heb gewoon een simpele 3 bb's per schot shotgun voor 50 euro. Maar dat speelt ook al super leuk. Kan er alleen niet op iedere skirm mee komen opdagen omdat de afstand uit die shotgun natuurlijk niets voorstelt.

@BoomSmurf Wauw! toffe shottie!!

Jan;23696 zei:
@BoomSmurf Wauw! toffe shottie!!

@Jan : yep! Al vanaf de eerste mail van Redwolf Airsoft zit ik erop te azen. Hoop voor het eind van het jaar deze schoonheid te kunnen kopen.

Hoi Jelte,welkom op dit forum en in de airsoftsport.
G36,shottie,goed bezig.
Ik verwacht ieder ogenblik UPS aan de deur met mijn nieuwe G36-k.
En gister heerlijk geknald met mijn 3-burst shottie bij Chapter-4.
Een shotgun is in een cqb omgeving echt mega fun! :D
Voor info en raad kan je hier op dit forum altijd terecht zoals hierboven al word bewezen door andere mede forum bewoners.
Ik wens je veel plezier toe in de sport en wie weet,tot ziens op 1 van de velden. ;)