Even voorstellen!

Marcprins

New Member
10 aug 2016
3
0
Trophies
1
Goedemorgen allen!

Ik ben Marc, 28 jaar oud en zou 2 jaar geleden met een aantal vrienden starten met airsoft. ivm omstandigheden is dit in die tijd nooit van de grond gekomen, Maar ga nu met een aantal andere vrienden zondag a.s. mijn eerste skirm alsnog spelen! ik heb er zin in! Als er voor de rest nog vragen zijn hoor ik het graag!

Ik ben op dit moment in het bezit van een specna arms SA - A08 met verlengde loop en geupgrade hopup waarmee ik nog wat kleine problemen heb maar hoop dit voor het weekend opgelost te hebben. Daarnaast heb ik als sidearm een umarex c02 Baretta replica. Helaas kwam deze niet door de fps test heen ( 500 + fps) Misschien dat iemand hier tips heeft voor me?

Groeten! Marc

Hoi welkom op het forum 500,fps is verdomd hard ik denk aan ander gasmengsel green gas bijvoorbeeld maar dan zit je nog niet op de 360

Terug sturen naar de fabrikant?

hoi! dankjewel!

En ja dat is inderdaad de volgende stap, Want was bij balls and arrows voor de fps test en dit was nog met een half lege gaspatroon en 0.28 bb's

Jemig de pemig dat ding schiet met 0.2 dan 800 fps ideal voor dieven maar ouch dat is de snelheid van het echte werk

Jemig de pemig dat ding schiet met 0.2 dan 800 fps ideal voor dieven maar ouch dat is de snelheid van het echte werk

Welkom op het forum! En leuk dat je al wat replica's hebt ^^
Co2 schiet bijna altijd veel te hard en daar is weinig aan te doen eigenlijk. Je zou beter af zijn met een green gas gbb wat dat betreft.
Sommige sites geven wel de FPS van een replica aan als je die aan wilt schaffen, maar of dat betrouwbaar is weet ik niet.

Welkom!

Goeie keuze van je main, jammer van je backup! 500 FPS is wel flink hard ja. Je hebt dacht ik voor sommige gaspistolen andere ventielen die de FPS wat verminderen. Is alleen wel een gedoe met installeren. Een groot gedeelte van je replica moet uit elkaar meen ik

Ik heb 0 verstand van co2 replica's maar kan je niet ergens een gecontroleerd lek maken? Zodat je fps zakt..

Er is een manier om je blowback op je pistool uit te boren zodat hij meer gas verliest, op YouTube kan je vinden hoe... Ook zou je kunnen kijken of RATech een oplossing heeft...

Welkom op dit forum en om gelijk maar je vraag over de Beretta proberen te beantwoorden.
Waar ik nog wel eens succes mee heb is de veerdruk verhogen van de gasnippel in het magazijn.
Dit kan door een iets zwaardere veer erin te stoppen of d.m.v.ringetjes tussen de veer en de veeraanslag te plaatsen.
Hiermee verhoog je de tegendruk die de gasnippel geeft t.o.v.de hamer.
Met als gevolg een lagere hoeveelheid gas die doorgelaten word en dus een lagere FPS.

Wat daarna ook wel bij mij voorkomt is lekkage op de schroefdraad van de gasnippel.
Dat los ik op door een laagje gastape over de schroefdraad van de gasnippel te draaien.
Werkt perfect.:)