Even voorstellen

Joost.B

Well-Known Member
28 okt 2016
54
38
Trophies
5
Goedeavond allemaal,

Ik ben Joost, 40 jaar oud en woonachtig in Rotterdam.
Eind vorig jaar een keer airsoft wezen spelen bij Ghost Town en eigenlijk gelijk verkocht. Als gamer sprak dit erg aan.
Sindsdien wat spullen bij elkaar gezocht/gekocht om lekker aan skirms mee te kunnen spelen. Kost af en toe wat moeite om hiervoor de tijd te reseveren maar ik mik erop om 1 keer per maand te spelen.

Afgelopen zaterdag op de introductiedag van ACN geweest, meegespeeld in LA Charlie Squad.
Grandioos georganiseerd, leuk aangepakt en leuke missies.

Nu weer gaan zoeken naar een volgende leuke skirm.......
See you on the battlefield

Welkom Joost!

Ik herken het met de tijd reserveren haha! Moet soms een tof event laten gaan omdat er al een afspraak staat.

Wat leuk om te horen dat je het een goede skirm vond! Ik hoop dat je wat hebt kunnen oppikken als reeds begonnen airsofter.

HI Joost, welkom op het forum en in de sport. Misschien een idee om samen te gaan naar een volgende skirm? Woon zelf ook in Rotterdam, dus carpoolen zou makkelijk kunnen :-)

HI Joost, welkom op het forum en in de sport. Misschien een idee om samen te gaan naar een volgende skirm? Woon zelf ook in Rotterdam, dus carpoolen zou makkelijk kunnen :)
Lijkt mij een top idee , gezellige en besparend

Welkom Joost!

Ik herken het met de tijd reserveren haha! Moet soms een tof event laten gaan omdat er al een afspraak staat.

Wat leuk om te horen dat je het een goede skirm vond! Ik hoop dat je wat hebt kunnen oppikken als reeds begonnen airsofter.
Zeker weten, was de eerste skirm voor mij waarbij meer werd stilgestaan bij tactiek van het team

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom in de wondere wereld der airsofters.
En op dit gezellige forum.:)