even voorstellen

Ruben Adriaensen

Well-Known Member
1 apr 2015
49
3
Trophies
3
Hoi allemaal ik ben ruben 


Ik ben sinds kort lid van nabv en ik hoop me actief te gaan bevinden in de wereld van airsoft


Ik kom uit riel een dorp bij tilburg en ik ben 21 


Ik zal wel vaker hier even kijken en evt vragen stellen enzo


 


Groetjes
 
Kijk meer Brabanders hier. Welkom op het forum en geniet vooral van deze mooie sport.
 
hoi @peter ja ik had al een tijdje een replica op het oog 


ik heb sinds deze week een specna arm b02 in huis met een dragon reddot sight van gunfire.pl


en sinds de dag dat ik mijn nabv pas binnen had een 1911a1 van classic army op greengas


helaas op de eerste dag dat ik m had al weer terug gemoeten ivm defect aan magazijn deze viel bij het schieten uit de replica (blijkt nu een kwaaltje van alle 1911's van ca) en bij nieuwe magazijn testen in de winkel brak de punt van de hamer af


ze hebben netjes de replica gewisseld en nu komt het magazijn nog wel los maar is de hamer nog heel


van mijn sa moest ik even de veer wisselen had ik vergeten te laten doen en hiermee mijn fireselector plate gebroken dus een nieuwe is onder weg verder werkt die top


ik zal de 25'ste zien hoe alles werkt in het veld bij de introducee dag


 


fr
 
1911 heb ik zelf ook, erg fijne sidearm. ;)
Neem je die mee de 25e? Ben wel benieuwd naar hoe dat dan zit met dat magazijn. Dan zie ik je
daar.
 
Ja neem hem idd mee maar weetniet of mijn net bestelde magazijnen er dan al zijn heb er nu nog maar een en het lijkt erop dat die niet genoeg gas heeft telkens dat die het minder doet met dit weer weet ik wel maar van binnen 21 c naar buiten en vol gelasen haal ik vaak toch maar een half magazijn legen en is gas al op du we zien dan wel krijg deze week de reparatie voor mijn sa binnen en hopelijk ook mij extra magazijnen


Vul jij de jouwe met de hand of met speedloader?


 
 
Met een speedloader, maar die van mij is op co2. Volgens mij kan je trouwens alle mags met een speedloader vullen.
 
Ik ben aan het kijken of de mijne ook op co2 kan maar denk dat dit niet zonder extra slijtage gaat


Voorlopig vul ik ze zo met de hand ik heb namelijk nog geen speedloader die vergeet ik elke keer te bestellen


Welke 1911 gebruik jij?
 
De EliteForce 1911tac. Heel fijn dingetje. Kan alleen niet zo goed tegen zand. ;)
 
De EliteForce 1911tac. Heel fijn dingetje. Kan alleen niet zo goed tegen zand. ;)\

is die gewoon te gebruiken bij skirms? volgens wingsdump schiet die te hard? of kun je zoiet bijschroeven 
 
ik gebruik het gas die ik erbij had gekocht dat is abbey predator ultra gas van de airsoft freaks


dat is maar een uurtje rijden hiervandaan en dat ligt gewoon op mijn slaapkamer waar het nooit onder de 18 graden is ofzo ongeveer

is ook een grote fles dus heb 2 kleinere besteld bij gunfire die komen later binnen dan kan ik die effe testen enzo
 
Ik was bang dat je mogelijk 101 inc gas gebruikt. Maar dat is dus niet het geval...
 
Hij schiet tussen de 320 en 330 fps met .20 bb's. Komt ook bij Wings vandaan, maar heb ook een andere site gevonden die supersnel bezorgd en veel goedkoper is. Donderdagavond had ik hem besteld en maandag had iuk 'm al in m'n handen. ;)
 
@peter is idd een leuk ding 


ziet er iets minder ouderwets uit dan de standaard maar is best moi ding


heb zelf zitten denken om een  keer iets van een aep erbij te doen maar zoiets moet liefst goedkoop zijn 


heb er bij de airsoft freaks wel zien liggen maar die missen allemaar accu's en mags das een beetje stom dat ze die niet gewoon mee leveren kunnen ze vaak ook meer ervan verkopen ook


en nog fijne pasen allemaal


gr
 
http://www.taiwangun.com/en/cm-030-cm


55 eurie met Accu en magazijn. Hoe goedkoop wil je het hebben?
 
http://www.taiwangun.com/en/r17-black-army?from=listing&campaign-id=19


Die heb ik een tijd geleden bij Taiwangun gehaald, ook een erg fijn dingetje, al verschillende skirms mee gedaan en nog niets mee gehad. Het mooie is dat de mags van m'n TM G17 er precies inpassen. Geen AEP, maar wel lekker cheap. En persoonlijk houd ik erg van terugslag. Dus geen AEP voor mij. ;)
 
ja zelf heb ik liever ook gas vandaar de 1911


ik had ook de keus uit een aantal glocks toen ik de 1911 had gehaald maar ik vind zon vierkant pistool eigelijk niets naar mijn smaak is de slide te vierkant en zijn de knopjes aan de zijkant te klein vind ik buiten het feit dat ik ze niet zo fijn vind vast houden


maar dat is gewoon mijn smaak ik vind bijvoorbeeld walther en sig best leuke wapens en alzeker luger al zijn die vrij kwetsbaar en prijzig denk ik die luger's


voor gewoon gebruik de gas en als bck van mijn sec heb ik dan die aep


ik zie wel hoe dat het gaat  gr