Even voorstellen

Jeremy

Member
27 nov 2016
7
0
Trophies
3
Mijn naam is Jeremy van Diest 18 jaar woon in Noordwijkerhout (zuid-Holland). Studeer nu beveiliging heb daarvoor nog een half jaar VEVA(veiligheid & vakmanschap) gedaan door een blesuren moeten stoppen helaas, wel helemaal hersteld weer.

Hobby's zijn sporten en gamen(voornamelijk Arma 2 operation arrowhead en Arma 3)

Ik was al een lange tijd geïnteresseerd in airsoft en toen ik eenmaal 18 was heb ik met een replica kunnen schieten. Heb daarna direct me NABV pas aangevraagd toen die eenmaal binnen was bij gunfire een replica besteld Spartac: SRT-07.
 
Goedenavond. Zuid Holland hier (regio Westland / Den Haag)

Leuk uitziende replica heb je besteld.

Welkom bij deze verslaving die ze ook wel hobby noemen.
 
Welkom Jeremy!

Al enig idee waar je wilt gaan skirmen? En wat zijn de rest van de plannen voor loadout?
 
Welkom op het forum! Mooi begin heb je al gemaakt, en join the Russian side! We got AK's!
 
Wilkommen!

Leuke M4 heb je besteld ja. Jammer dat je bij de VEVA moest stoppen. Nog interesse om het weer op te pakken nu je hersteld bent van je blessure als je klaar bent met je huidige opleiding?
 
Wilkommen!

Leuke M4 heb je besteld ja. Jammer dat je bij de VEVA moest stoppen. Nog interesse om het weer op te pakken nu je hersteld bent van je blessure als je klaar bent met je huidige opleiding?
ik ben van plan om het misschien weer op te pakken.
het zal eraan gaan liggen hoe het voor de rest zal gaan.
 
Noordwijkerhout! Dat is om de hoek, kom zelf uit Sassenheim :)

Welkom op het forum! Mocht je ooit hulp oid nodig hebben met iets let me know! Desnoods rij ik even langs met de auto :)