Even voorstellen

victor

Well-Known Member
11 jan 2017
478
260
Trophies
14
Hallo,
Mijn naam is Martin (nickname "Victor") en kom uit Zuid-Holland.

Waarschijnlijk net als zovelen eerst begonnen met een paar keer spelen met een huurkitje.... Waarna al snel de knoop werd doorgehakt, en ben ik sinds eind 2015 lid van de NABV.

In 2016 al een paar keer wezen skirmen bij Balls & Arrows, waar ik me dan aansloot bij een willekeurig groepje wat de ene keer wat beter slaagt dan de andere keer. Voorkeur gaat wel uit naar woodland skirms boven.

Zoals je ziet;
8QuB1K9.jpg


gebruik ik ATACS-FG als main camo. Er zit niet echt een thema achter m'n outfit, meer een kwestie van wat werkt dat werkt.

Mijn primary is een ICS PAR-MK3 en ik heb sinds kort de HK45 van Tokyo Marui (helaas nog niet kunnen uit proberen op een skirm).

Alleen nog op zoek naar portofoon. Ik zit erg te dubben tussen een midland G7 en een G9. Op basis van de specs en manuals vind ik het erg lastig een wezenlijk verschil tussen beide varianten te vinden. Specs zijn nagenoeg identiek, uitgezonderd het zendvermogen van de export versie, wat hier in Nederland weer niet relevant is. Volgens mij is de antenne van de G9 wel langer?

Iemand ervaring met deze modellen en de wezenlijke verschillen tussen beide?
 
Hallo Martin en welkom op dit forum.!

Weer een ICS gebruiker er bij :)

Zelf gebruik ik een midland G7, deze bevalt mij prima, en kom ik niks mee tekort
 
Hey Martin, welkom hier.

Met de midlands helaas geen ervaring.
 
Welkom! To the 'Victor' go the spoils, hehe.

ICS PAR MK3 is een fijn apparaatje. Heb je de R variant of een andere? En welke stock heb je?
 
  • Leuk
Waarderingen: Hertenvacht
Welkom! To the 'Victor' go the spoils, hehe.

ICS PAR MK3 is een fijn apparaatje. Heb je de R variant of een andere? En welke stock heb je?

Ik heb ICS 291 (de R versie), te samen met een MTR stock. Dat schoudert toch beter ivm een facemask. Gelukkig nog net genoeg ruimte in de buffer tube voor een 1100 mAh 9.9v LifePo batterij.

Hij is inmiddels al voorzien van een mosfet met active break, een flat-hop, nieuwe inner barrel en een M90 spring. Ik gebruik zelf standaard 0.25g BB's.
 
Nice! Ik geloof dat ik ongeveer dezelfde heb. Iig ook een ICS PAR mk3 R met MTR stock. Ik vind de ruimte voor de accu wel vrij krap inderdaad, maar de looks zijn een stuk mooier dan de crane variant, in mijn optiek.

Klinkt goed! Welk merk BB's gebruik je?
 
Helemaal eens. Gelukkig gaat airsoft ook nog een stukje over de looks ipv pure functionaliteit.

Ik heb gebruik Bio-Core bbs. Deze doen het perfect. Geen misfeed issues etc. Nog niet echt met ander merk bbs vergeleken of getest ofzo.
 
Ja precies!

Ah beter. Ik heb eerder Rockit's gebruikt van Gunfire, maar daar kreeg ik wel erge jams van. Dus die zijn een no-go. Gebruik nu ASG Open blasters .28 en die werken perfect. Vrijwel geen een misfeed op een heel magazijn
 
Welkom!

Toffe gear set hoor!

Wat betreft je vraag; volgens mij zit er inderdaad nagenoeg geen verschil tussen de G7 en de G9. Ik heb zelf de G9 en deze werkt vaak naar verwachting. Ik zeg bewust niet goed, omdat hij ons een aantal keer in de steek heeft gelaten. Vandaar dat een aantal leden nu over zijn op de (officieel illegale) baofeng, model weet ik niet meer.
 
Thanks, zal nog wel ff het internet langs gaan voor gebruikservaringen mbt de porto's.

Nu eerst maar opzoek naar nieuwe schoenen aangezien m'n kisten nog maar een paar mm profiel. En om nu op slicks door de modder bij Balls and Arrows te gaan glijden?..