Even voorstellen ^^

Camilo

Well-Known Member
16 dec 2016
810
465
Trophies
20
Beste mede-airsofters,


Ik ben Camilo, ik ben 22 jaar oud en woon in Zoetermeer. Verder volg ik een studie om dierenverzorger te worden. Heb sinds een maand ongeveer m'n NABV pas binnen en sinds een week of twee ook m'n eerste replica.

Dit is een E&L AK74U (EL-104) van gunfire. Ben met mijn keuze reuzegoed geholpen door verschillende mensen van het forum o.a @ChaoSState en @Stey ^^

En als laatste ga ik 12 maart naar Balls and Arrows voor m'n eerste skirm, ik ben benieuwd ^^

Hope to see you guys on the field!
 
OMG! Je had je gewoon nog niet voorgesteld!?!? :eek:

Nou, WELKOM dan maar haha!
We gaan elkaar zien 12 maart. :p:D
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Nee nog niet haha xD

Dankjewel ^^ En dat zeker, ik ben te herkennen aan m'n OD groene WARRIOR vest en tenue. En m'n kleine apparaatje natuurlijk ;)
 
Ik ben niet te herkennen, ik draag namelijk camo :p
Nee... zoek het rode logo op de rechterarm, of de houten SVD.
 
Haha die's goed :p
Goed om te weten, vooral de SVD zal wel opvallen ^^
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Hahaha what the fuck xD Maar alsnog van harte welkom! Je bent een beetje het undercover lid hier =P
En welkom bij de Russen uiteraard ;)

En @Stey is alleen te herkennen aan de rondzwevende SVD idd =P
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Thanks iedereen, een privjet tovarische ^^ Heb zin om de rest van de russen te ontmoeten ;)

En klopt wel van het undercovere haha, was inderdaad al even actief op het forum ^^
 
Welkom uit Waddinxveen! Zoetermeer heeft bij mij altijd een streepje voor omdat ik eindelijk een KFC in de buurt heb zitten :p.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Mocht je een keer mee willen als we Airsoft Inc afhuren moet je het zeggen, dan stuur ik je wel een appje oid als het weer zo ver is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Mocht je een keer mee willen als we Airsoft Inc afhuren moet je het zeggen, dan stuur ik je wel een appje oid als het weer zo ver is.

Klinkt als een plan ^^
Mocht je een keer mee willen als we Airsoft Inc afhuren moet je het zeggen, dan stuur ik je wel een appje oid als het weer zo ver is.

Klinkt goed, is goed ik zal je dan effe m'n nummer sturen ;)