Even voorstellen

Jyousai

Well-Known Member
8 mrt 2017
53
53
Trophies
8
Hallo mede airsofters,

Ik dacht ik laat mij even voorstellen.
Ik ben Martijn, 27 jaar en ik woon in Wierden (ov).
Op het moment ben ik ongeveer 2 jaar lid van de NABV.
Ook heb ik al wat replica's in de kist liggen waarmee ik ook een aantal skirms mee heb gedaan.

Ik ben met mijn kameraden nog op zoek naar een leuk team uit de regio om gezellig samen mee te spelen.

Ik hoop dat we het samen kunnen vinden

Groetjes Martijn,

Hallo mede airsofters,

Ik dacht ik laat mij even voorstellen.
Ik ben Martijn, 27 jaar en ik woon in Wierden (ov).
Op het moment ben ik ongeveer 2 jaar lid van de NABV.
Ook heb ik al wat replica's in de kist liggen waarmee ik ook een aantal skirms mee heb gedaan.

Ik ben met mijn kameraden nog op zoek naar een leuk team uit de regio om gezellig samen mee te spelen.

Ik hoop dat we het samen kunnen vinden

Groetjes Martijn,

Welkom Martijn! Ons Team is nog opzoek naar nieuwe leden! We zijn een groep airsofters die elkaar hebben leren kennen via het forum hier! We zijn verspreid door heel NL. Mocht je wat meer info willen stuur maar een PB!

Welkom!!

Je word gelijk al geronseld ;) Super goed ^_^ Wat voor gear en speelstijl heb je?

• Leuk
Waarderingen: bvdzeeuw
bedankt voor de reacties!

Mijn gear momenteel:

AEG
G&P M4
E&L AKs74u

GBB
KWA USP compact
ASG CZ P-09

A-TACS fg camo set
en woodland van de dump :)

Ben ook aan het onderhandelen voor een mp7 gbb :)

• Leuk
Waarderingen: Jan en Pietjepuk123
de TM van Harco
Aha. Heb zelf een MP7A1 van VFC/Umarex. Die is een-op-een gelijk aan de real-steel versie. Had ik niet bij stilgestaan toen ik FMA speedpouches ervoor kocht; die passen dus niet. Heb er twee liggen (zwart) die je zo kunt krijgen als je die van Harco inderdaad overneemt en er interesse in hebt.

Aha. Heb zelf een MP7A1 van VFC/Umarex. Die is een-op-een gelijk aan de real-steel versie. Had ik niet bij stilgestaan toen ik FMA speedpouches ervoor kocht; die passen dus niet. Heb er twee liggen (zwart) die je zo kunt krijgen als je die van Harco inderdaad overneemt en er interesse in hebt.

Ik kijk wel even wanneer de replica thuis heb liggen als de mags in mijn huidige pistol pouches passen