Even Voorstellen :-)

JohnnyDrama

New Member
16 apr 2017
2
0
Trophies
1
Hi Iedereen,

Ook ik zal mezelf even netjes voorstellen. Ben Sjoerd, 30 jaar en kom uit Nijmegen.
Ben sinds korte tijd behoorlijk met Airsoft bezig. Via vrienden mee in aanraking gekomen en ik ga hier denk ik maar eens mijn hobby van maken :).

Ben me al druk aan het oriënteren op het gebied van wapens, gear, kleding etc.
De kleding is echt een regelrechte ramp. Dus mochten er nog mensen tips hebben (heb er al een aantal van Da Fencer gekregen dank daarvoor) dan zijn die natuurlijk welkom!

7 Mei gaan wij weer knallen met ons groepje bij de grens van Belgie dus wellicht dat we elkaar daar zien!

Cheers en dank alvast voor de reacties.
 
*Replica's of AA, wij spreken hier liever niet over wapens om de verwarring er tussen te voorkomen. Voor de rest natuurlijk gewoon welkom op het forum en veel plezier in de hobby :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Da Fencer
Welkom op het forum!
Qua kleding... tja, wat wil je? Wil je US-Marine achtig? Wil je fantasie-spul? Wil je een specifiek land nadoen qua loadout?
Alles is mogelijk!
 
Multicam spreekt me het meeste aan op dit moment dus ben daar ook het meest op aan het zoeken!
 
Welkom en graag gedaan!

Kijk rustig rond qua kleren en camo. Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat na jaren nog steeds nieuwe patronen en handige stukken gear tegenkom ;)

Veel plezier met deze geweldige hobby!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Welkom!

Succes met uitzoeken van je gear!

Als je echt voor MC wil gaan kan je misschien ook wel wat moois gebruikt op de kop tikken... volgens mij is dit namelijk de meest gebruikte camo op dit moment, dus dat kan interessant zijn...

Groet,
Peter
 
Welkom! Kleding / camo keuze heel herkenbaar. Challenge komt pas als je kleuren wilt mixen, bv od of coyote of ranger green op een atacs fg vest? Helemaal als je geen gevoel voor matchende kleuren o_O