Even voorstellen.

Treffers

New Member
8 aug 2014
1
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

Mijn naam is Roy ben 21 jaar oud en kom uit Rotterdam.
Ik ben momenteel nog geen lid van de NABV, dit wil ik zeker snel gaan regelen. Samen met 2 andere vrienden zou ik eerst eens ergens een potje mee spelen voordat ik mijn eigen gear/replica's ga kopen(net al mijn 2 vrienden). 
Als er tips en andere punten zijn die mij kunnen helpen met het vinden van een leuke skrim/intro dag/weekend of wat dan ook dan zijn die allemaal welkom!
Alvast bedankt! en misschien tot snel op het veld!
 
Hallo Roy,

Welkom op de forum!
Als je graag een keer airsoft wilt uitproberen kijk dan is bij Balls & Arrows Lelystad of 3Division Bunkerhill.
Deze 2 zijn wel de 2 beste skirms (vind ik persoonlijk) om te kijken of je airsoft wat vind.
Het zijn leuke velden en je kan er een huurkit krijgen.

Als je nog meer vragen hebt dan kan je die gewoon stellen!

Groetjes!
 
Bedankt voor de reactie.Ik heb inderdaad al even gekeken bij 3Division en lijkt mij een goede optie om daar eens het een en ander te proberen.
Het is niet zo zeer om het kijken of ik het leuk vind, dat zit namelijk wel goed maar meer een beetje de ervaring en contacten op doen en zo ook meer informatie voor het aanschaffen van gear en replicas's (uiteraard na de pas binnen is)

Gr.
 
Kijk gewoon wat rond op wat sites, bijvoorbeeld hier op ACN of kijk is op airsoft.nl/forum. Is een zeer actieve Nederlandse airsoft forum.

Voor airsoft webshops probeer deze eens:

www.gun-fire.com
www.taiwangun.com
www.evike.com
www.airsplat.com
www.unit13shop.eu
www.airsoftshopnl.com (heeft alleen gear)
shop.ehobbyasia.com
www.safarasoftair.com

Dat zijn wel de sites waar je het meeste kan vinden qua replica's en gear.
 
en kijk rond wat je wilt hebben.evt als je mede airsofter met zo'n AA ziet vraag of je hem "even mag vasthouden" meeste doen daar niet moeilijk over.zelf raad ik aan minimaal 3x met huurkit te spelen om te kijken of het ook zo leuk is als dat je dacht.in filmpjes zie je vaak alleen de mooiste en vetste acties en bijvoorbeeld niet de 10 geraakt worden voordat je die actie kan maken.
zo voorkom je ook dat je spullen gaat kopen die je na 1 á 2 keer gebruiken met veel verlies weer moet zien te verkopen. Met daarbij dat NABV lidmaatschap per jaar is dus die kosten lopen dan gewoon door.
 
Bedankt allemaal voor de handige tips ik ga nog even wat meer info opzoeken en wat sites bezoeken om idee van gear en replica's op te doen.Hoop dat ik binnenkort snel een keer kan spelen met een huurkit en wie weet tot snel!