Even voorstellen

SgtDutch

New Member
11 aug 2014
1
0
Trophies
1
Hallo mensen. Ik wil me even voorstellen zodat jullie weten met wie je te maken hebt, Mij naam is Fred. Ik ben 61 jaar jong (ja ik weet het.....deze leeftijd zal waarschijnlijk niet zo veel voorkomen in Airsoft land). Ik woon in Culemborg. Na basis vorming in militaire dienst (verkenning bij cavalerie - tankbataljons) ook jaren actief geweest in (nationale en internationale) schietsport (lucht, klein en grootkaliber). Vervolgens een aantal jaren bezig geweest met online gaming in een fantastische clan (Battlefield in alle soorten en maten en mods als player en commander).  Al geruime tijd veel interesse gehad in de Airsoft Sport maar door de illegaliteit niet echt actief in geweest. Tot het moment dat de sport gelukkig legaal is geworden. Vandaar ook nu het gekozen moment om er mee aan de slag te willen gaan. Ik ben een teamplayer bij uitstek. Voor mij is aansluiten bij een club/team dan ook essentieel. Naast actief beoefenen van de sport wil ik deel uit maken van de gezelligheid en saamhorigheid van een club/team. Kortom: ik ga op zoek naar zo'n club. Daarnaast ga ik me natuurlijk aanmelden bij de NABV om ook op juiste wijze mee te kunnen doen. Ik kijk er naar uit deel te mogen uit maken van deze prachtige sportwereld !!
 
Hey Fred,

Welkom. Je klinkt als een ervaren rot dus dat zal een aanwinst zijn voor welk team/clubje je kiest. Succes gewenst, en pak ze.
 
welkom hier op het forum.
ook oud cav. als ik. (al ben ik alleen cav. beëdigd en was ik als functie geneeskundig). Maar leuk altijd om zwarte baretten tegen te komen. Ik ben er altijd trots op geweest. (vooral toen ik mijn zwarte barret bij de foef van de infanterie mocht ophalen :D )

er zijn diverse teams. je kan voor een team in de buurt kiezen. Of een landelijk team.Mijn team staat open voor leden. We vallen onder cat. landelijk team met onze leden door heel NL. Uit mijn hoofd ca 9 actieve leden op dit moment.
 
Dank voor het hartelijke welkom. Geeft een goed gevoel :)
@D van Kempen: Als cavalerist/verkenner met zwarte baret onderofficier gediend bij 42 Tankbat ('t Harde en Langemanshoff) en 102 Tankbat (Soesterberg).
Weliswaar een "ervaren rot"op vveel terreinen maar AirSoft als zodanig is nieuw voor me. Ik kijk er naar uit.
 
Ik heb bij 11tk gezeten. Toothless hedft ook bij 11tk gezeten alleen hij als verkenner
 
Leuk Dutch! 
Heb je toevallig ook Project Reality aangedaan met je clan? Die BF mod heb ik jaren gespeeld en heeft nog steeds een speciaal plekje in mijn hart. Voor mij min of meer de reden om Airsoft te gaan doen. 
 
Die was idd leuk jan. Met btf2 hadden ze nl leger nagemaakt incl voertuigen. Ik zat toen bij wst clan en heb toen.mee getest
 
En je kan natuurlijk altijd gewoon gezellig mee gaan.Kijk in onze agenda waar we ergens zijn en dan hobbel je lekker met ons mee.Tot je een eigen NABV pas hebt kun je in ieder geval bij Bunker Hill (Daarle) en Balls & Arrows (Lelystad) een AA (Airsoft Apparaat) huren.Als we op een event met een behoorlijk aantal zijn dan stemmen we van te voren even de squads en rollen af dus dan is het wel handig om even van tevoren aan te haken.En je vind ze bij ons in alle maten: vanuit online-gaming en het leger, jong en oud, prettig gestoord maar wel aaibaar (zelfs Sander), etc.Dus welkom en veel plezier!
 
Ja ook Project Reality, maar vooral Desert Combat Mod, en Bf2 en Bf3
 
Dank Michiel. Toevallig heb ik de combi leger, 18 jaar politie, online gaming, oud en aaibaar (niet eetbaar). Ook de classificatie prettig gestoord en plezierig leven. Past wel zo te zien :)
 
wordt bijna eng hier ....

Politie en gamen had ik uit mijn cv gelaten , maar denk dat ik naar een oudere versie van mijzelf aan het kijken ben. In ieder geval welkom.... en tot snel :)