Even voorstellen..

Linkite

New Member
25 sep 2017
4
6
Trophies
2
Hallo beste ACN'ers!

Geen complete newbie deze keer (behalve op het forum)!
Ik ben Lars, 25 jaar en inmiddels zo'n 1,5 jaar in het bezit van een NABV. Tot nu toe al aardig wat skirms meegemaakt (zowel in- als outdoor). Vooralsnog veel (lees: vrijwel alleen) samen gespeeld met mijn broer via wie ik het airsoft in ben gerold. Als uitvalsbasis dient voor mij Best (bij Eindhoven), maar woon voor studie op dit moment in Nijmegen.
Daarbij maak ik al veel gebruik van de (Nederlandse) forums voor info, maar ben nog nooit echt actief geweest op dat gebied. Dit leek me een mooi moment en een mooie club om daar verandering in te brengen! Ik heb al een redelijke collectie opgebouwd, op dit moment bestaande uit de volgende replica's:

Assault Rifle
- ICS CXP APE

DMR
- Classic Army SR25 (2015 model)

SMG
- King Arms P90 (mag overigens weg;))
- VFC/Umarex MP7A1

Shotgun
- Cyma M870 (CM352m als ik het me goed herinner)
- Hopelijk snel de spring versie van STF/12, BO Dynamics

Pistols
- 2x WE M9
- KWA HK45

Al met al een aardige verzameling (hoarder klinkt ook weer zo negatief) als zeg ik het zelf. Ben ook niet vies van een beetje DYI fixes en upgrades, lijkt me dan ook zeker leuk om andere forum leden hiermee te helpen!
Schiet gerust wat vragen mijn kant op! (en BB's als we elkaar tegenkomen op een skirm natuurlijk:))

Cheers, en hopelijk tot ziens op het veld!
(eerstvolgende geplande skirm: 27 oktober P&S bij Unit 13)

Thanks!
@Kroeskoppie zeker weten. APE was mijn eerste replica. Qua shotgun ben ik aan het kijken om die op (korte) termijn toch te vervangen door een gas variant

Thanks!
@Kroeskoppie zeker weten. APE was mijn eerste replica. Qua shotgun ben ik aan het kijken om die op (korte) termijn toch te vervangen door een gas variant
:eek:

Ik vind dit eng worden, want ik kijk dus ook momenteel naar gas shotguns. Plus, APE was ook mijn eerste replica. :)

Shotguns zijn gewoon vet. Duurt echter nog wel even voordat ik er aan begin denk ik, want veel haast heeft het echter ook niet. Heb ook nog andere prioriteiten plus de Cyma pompt denk ik nog wel even door. :rolleyes:

Iets met 'great minds' misschien?
Ik ben heel erg benieuwd naar deze schoonheid: Fabarm STF/12 door VFC, werkt op co2. Ben alleen iets minder enthousiast over het prijskaartje dat eraan hangt :(.
Gebruik de Cyma nu eigenlijk alleen op P&S skirms. Bij normale CQB gaat er niks boven de herrie en blowback van m'n MP7

Welkom op het forum.

Leuke intro.

Wil zelf ook snel weer eens naar unit 13 skirmen. Al in het nieuwe gedeelte geskirmd?

ICS APE?? Me two (tone) :P
Van het weekend piston gestript :(
Werkt nu weer, net gefixt :cool:

Zie ik het nou goed in je naam of zie dingen die er niet zijn? Maar doe jij ook aan kiten/ kitesurfen???

Greetings

• Leuk
Waarderingen: Eviltwin-NL
Hey Lars! Welkom! En leuk dat je bij ons bent uitgekomen en de stap maakt om ook te gaan posten :D Thanks!