Even voorstellen!

PacoS

New Member
27 sep 2017
4
0
Trophies
1
Hallo mijn naam is Paco ik ben 21 jaar en ik kom uit Haarlem. Afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met gear verzamelen. Nu eindelijk is de dag gekomen dat ik mijn eigen replica heb gekocht (de BT5 A5 van ASG), een heel mooie replica alleen weet ik nu niet precies waar ik hem kan uittesten en waar ik makkelijk kan skirmen en met wie.

Kennen jullie nog leuke banen in de omgeving Haarlem, of zou je het leuk vinden om een keer gezamenlijk te gaan skirmen laat een berichtje achter.
 

Bijlagen

  • MP5.jpg
    MP5.jpg
    93,2 KB · Weergaven: 304
Welkom op het forum!

Mooie mp5, ik heb ook zo'n model als een van mijn replica's.

Over het uittesten van je replica, dat kan eventueel je doen bij het NAC in Geldermalsen. Daar hebben ze een lange baan om te testen.

Veel plezier met de airsoftsport!

:)
 
Welkom op het forum!

Mooie mp5, ik heb ook zo'n model als een van mijn replica's.

Over het uittesten van je replica, dat kan eventueel je doen bij het NAC in Geldermalsen. Daar hebben ze een lange baan om te testen.

Veel plezier met de airsoftsport!

:)

Bedankt ga ik zeker doen!
 
Welkom op het forum. Mp5 is een tof model, maar hoor over deze wat mindere verhalen.

Maar, geen paniek; alles is te upgraden ;-)

Ga 'm lekker testen en afstellen, en als je op een gegeven moment het gevoel hebt: ik wil er meer uithalen; let's go.
 
Welkom op het forum.

In Assendelft zit een airsoft locatie.
http://www.rslairsoft.nl/

Lekker dicht bij voor jou.
misschien kan je ff contact opnemen met die lui of je een keer langs mag komen om te testen.

Greetings
 
Welkom :)
Mooi ding joh! Ik wil zelf ook een MP5, maar die ik op het oog heb kost nogal wat ;)
Heb nu zelf voor een M4 model gekozen.
 
Bedankt, die ander ziet er idd ook beter uit :)

De nada! Lees je goed in over je replica; zou zonde zijn als je relatief een smak geld neerlegt en hij tegen blijkt te vallen. Nu is uiteraard alles te upgraden dus van een D-boys zou je in principe nog een beest kunnen maken (hoewel.. dan snap je de wereld niet denk ik :D )

Maar een merk als ICS levert normaliter betere replicas OOTB.. :(
 
Welkom Paco in deze geweldige tak van sport en hobby.
RSL Assendelft is ook mijn dichtstbijzijnde speelterrein.
Ook al moet ik er 3 kwartier voor rijden.
Ik hoop je daar ooit tegen te komen en die MP5 te kunnen bewonderen.
 
Cool man.. alles op z’n tijd. Ben ook half jaartje bezig. Rete verslavend ! Have fun