Even voorstellen!

Leon

Well-Known Member
8 jan 2018
167
51
Trophies
6
Hallo allemaal!

Mijn naam is Leon, ik ben 26 jaar oud en kom uit de regio Deventer. Ik heb een tijdje geleden voor het eerst ge-airsoft en sindsdien heeft het me niet meer losgelaten. Vervolgens ben ik me gaan verdiepen in deze geweldige sport en ik ben van plan om op termijn NABV lid te worden, m'n eigen gear aan te schaffen en misschien (als dat mogelijk is) bij een team te gaan om met meerdere mensen te kunnen spelen.

Voordat het zo ver is, lijkt het me zinvol om een keer met iemand of met meerdere mensen mee te gaan als introducé om zo het skirmen eens van dichtbij mee te maken. Ik heb gezien dat hier ook een topic voor is, maar misschien is er hier wel iemand met wie ik een keer mee kan? Ik ben namelijk zelf niet zo bekend met teams, verenigingen en locaties.

Ik hoop van jullie te horen en hopelijk kan ik mijn plannen waarmaken. Alvast bedankt!

Groeten Leon
 
Welkom, leuk dat je dit forum hebt gevonden. Veel plezier en doe je voordeel ermee!
 
Bedankt, ik heb al erg veel handige informatie gevonden! Ik ga ongetwijfeld nog een hoop vragen stellen en hopelijk goede contacten opdoen.
 
Bedankt voor je reactie Peter, top om te zien dat iedereen zo behulpzaam en vriendelijk is! Ik heb de site bekeken, gear ter plekke huren moet geen probleem zijn. Ik ga kijken of mijn agenda het toelaat ;)
 
Welkom en leuk dat je je hier aanmeld! Iedere skirm zijn er voldoende mensen die je mee op sleeptouw willen nemen hoor :)
 
Thanks guys, voel me gelijk welkom hier! Goed om te horen dat er altijd wat te regelen is. Werkt het trouwens ook zo als je eenmaal NABV lid bent? Dat je gewoon her en der skirms meedoet met mensen op het forum bijvoorbeeld?
 
Hier op het forum kan je een berichtje plaatsen over een skirm waar je heen gaat. Dan kunnen andere mensen reageren of ze ook eventueel gaan. En zo kan je dan afspreken om samen de skirm door te brengen. je kan natuurlijk ook gewoon alleen naar een skirm gaan, maar met vrienden is altijd leuker :)
 
Dat is handig! Dus het is niet nodig om in een team te zitten? (Lijkt me wel erg leuk overigens)
 
Welkom! Niels z'n info is helemaal correct.
Teams zijn meestal vrienden, dus die ga je maken en wie weet begin je zelf met wat gasten een team of vind je iets waar je kunt aansluiten.
Ik ken meer mensen die met vrienden spelen dan in een "echt" team.
 
  • Leuk
Waarderingen: Leon
Klinkt goed, ik ben erg enthousiast en heb veel zin om het op te pakken!
 
Welkom op het forum! Als je een keer mee wilt kan dat altijd (ik woon in Wageningen).
En als je een team zoekt dan is er op Facebook een pagina "Airsoft team gezocht".
Bij het team waar ik in zit kunnen altijd nieuwe mensen ^^
 
  • Leuk
Waarderingen: Leon