Even voorstellen

IR_FLARE

Member
9 jan 2018
22
2
Trophies
3
Hallo ik ben Bart, ik ben nu 20 jaar en studerende op terschelling. Ik ben een beginnende airsofter en nieuw op dit forum. Ik had al een topic geplaatst over mijn AEG (M27 IAR), maar was helemaal vergeten me even voor te stellen. Nou dan.

Ik ben pas net begonnen met deze sport nadat ik jaren heb getwijfeld om mijn NABV te halen, maar toch maar gedaan. Ik ben veel bezig met Kitesurfen en ook gamen, dus ik dacht nog een dure hobby erbij kan geen kwaad XD. Ik woon nu op Terschelling, dus een super fijne airsoft plek -_- gelukkig is mijn buurman heel toevallig ook een airsofter en ook mede de reden dat ik toch maar mijn NABV heb gehaald. Ik zie jullie nog wel op t veld!

Groeten!

Ps

Bekijk even mijn bericht in Technische problemen. Het heet "VFC HK M27 IAR AEG" geloof ik. Misschien heeft een van jullie wel een oplossing!

• Leuk
Waarderingen: Jan
Hoi Bart, welkom op het forum.

Kitesurfen, airsoftén en gamen.......
Precies de zelfde hobby's al dat ik heb, nice :cool:

Ik kitesurf meestal bij stavoren.
En airsoft beetje overall en nergens.

Succes met je nieuwe verslaving ;)

Greetings

• Leuk
Waarderingen: Jan en IR_FLARE
Vet man! Gaan we keertje samen kiten, kom regelmatig in stavoren hahaha. Terschelling is wel droomplekkie om te wonen voor kiten!

Haha, ja hoor ik vind het prima.
Stond 23 december nog met Eviltwin bij stavoren in ons wetsuit beetje te springen en cruisen :D
Als ik weer plannen heb PM ik je wel.
Of PM me gerust als je zelf daar bent of heen gaat.

greetings

• Leuk
Waarderingen: IR_FLARE
Welkom! Op wat voor manier is Terschelling zo ideaal voor airsoften?? Zitten daar ook nog wat gave velden die wij als niet-eilandbewoners niet te weten komen? grrr.. :P

Tot op het veld!

• Leuk
Waarderingen: IR_FLARE
Haha, ja hoor ik vind het prima.
Stond 23 december nog met Eviltwin bij stavoren in ons wetsuit beetje te springen en cruisen :D
Als ik weer plannen heb PM ik je wel.
Of PM me gerust als je zelf daar bent of heen gaat.

greetings

Ja is goed man! Mijn laatste keer was 11 november kiten, veel te lang geleden!

N9
Welkom! Op wat voor manier is Terschelling zo ideaal voor airsoften?? Zitten daar ook nog wat gave velden die wij als niet-eilandbewoners niet te weten komen? grrr.. :p

Tot op het veld!

Nou ja, we moeten ff proberen met het nabv een event te maken daar. Want er zijn vel veel goede plekken hier! Alleen ja, als je daar betrapt wordt, dan hang je. Wel zijn er wel enkele plekken waar t wel kan, maar dat komt omdat dat gewoon lege plekken zijn waar niemand komt

Welkom!

Terschelling! Dat is nog wel een hassle om dan iedere keer naar het "vaste land" te komen voor een skirm of niet?

Welkom op dit gezellige forum en in deze geweldige sport/hobby.:)
Met de boot naar Harlingen en vandaar naar een veld om te skirmen is,wat Jan zegt,best wel een "hassle".:eek:
Ik had lang geleden een tijdje in Midland een boerderijtje gehuurd want een leuke meid op het eiland leren kennen maar je bent wel deftig afgesneden van de rest van NL.:rolleyes:

Wat betreft je problemen met je replica,wat was er nou mee loos?o_O
Goede kans dat je er bij een volgende keer weer mee te maken krijgt als je hem weer open moet schroeven.
Mocht dat zo zijn post dan gerust opnieuw die issue in onze techneuten hoek van het forum,liefst dan wel met foto's.
Daar zijn wij verzot op.:D