Even voorstellen

Ariaputen78

Member
14 jan 2018
11
6
Trophies
2
Hallo allemaal....

Ik ben Nathaniël, ben 30 jaar en ik kom uit Wierden (Overijssel).
Via mijn collega maakte ik kennis met de sport. Ik heb 1 keer meegedaan als introducé tijdens een skirm en was gelijk verkocht. Het wachten is nu op mijn vog en en dan kan die naar de NABV.

Ik heb ondertussen vaak gezocht naar tips op het internet en ik kom vaak uit op dit forum, dus toch maar even geregistreerd.

Als alles rond is zal ik voornamelijk bij Bunkerhill spelen in Daarle (nog geen 10 minuten rijden vanaf Wierden), dus misschien zien we ekaar daar wel.

Groetjesssssss

• Leuk
Waarderingen: Leon en Jan
Welkom Nathaniël! Bunkerhill is voor mij vanuit Deventer goed te bereiken, dus wellicht zien we elkaar ooit daar (als ik ook m'n NABV rond heb of als intro :D)

• Leuk
Waarderingen: Ariaputen78
Welkom! Bunkerhill is voor mij ook het dichts bij dus ik denk dat we elkaar daar wel een keer zien :)

• Leuk
Waarderingen: Ariaputen78
Welkom! Zelf kom ik uit Enschede dus Bunkerhill is ook mijn go-to locatie. Waarschijnlijk ben ik er de 28e weer, misschien dat ik je er dan zie!

• Leuk
Waarderingen: Anton en Ariaputen78
Welkom op het forum!

Als alles rond is zal ik voornamelijk bij Bunkerhill spelen in Daarle (nog geen 10 minuten rijden vanaf Wierden)
Bunkerhill is voor mij vanuit Deventer goed te bereiken
Bunkerhill is voor mij ook het dichts bij
Zelf kom ik uit Enschede dus Bunkerhill is ook mijn go-to locatie.
Bunker Hill is voor mij uit Rhenen ook maar 1,5 uur rijden dus ook mijn go-to locatie!

:(