Even voorstellen

Ronald

Member
14 okt 2016
5
4
Trophies
3
Hallo,

Mijn naam is Ronald, 26 jaar en woonachtig in Drachten. Ik ben in het verleden vaak genoeg wezen paintballen, maar er ontbrak mij iets. Via-via ben ik bij het airsoften terechtgekomen. Twee jaar terug heb ik een skirm gedaan bij Outpost Delta 19 en het introductie-event van ACN bij Dark Forest. Vanwege drukte rondom werk heb ik vorig jaar mijn NABV-lidmaatschap eerst nog even uitgesteld. Eind 2017 heb ik nog eens meegedaan met de ACN introductiedag (dit keer bij Outpost Delta 19) en ik heb mij daarna gelijk aangemeld bij de NABV. (het kriebelde toch teveel :) )

Inmiddels ben ik langzamerhand mijn gear bij elkaar aan het sprokkelen. Mijn kerstbonus is inmiddels al gespendeerd aan een WE-Tech Glock 17 en een Ares Octarms M4 :D

Ik merk om mij heen dat veel mensen het airsoften nog niet kennen, maar hier wel vrij snel in geïnteresseerd zijn. Wie weet neem ik binnenkort mijn eerste introducees al mee ;)

Ik ben wel nog op zoek naar mensen die ook in regio Friesland/Groningen/Drenthe wonen waarmee ik eens vaker naar een skirm zou kunnen gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom Ronald! Wat vind je tot nu toe van de Glock? Ben namelijk zelf ook aan het snuffelen voor een G17. Ik probeer dus zo veel mogelijk meningen te krijgen over de verschillede merken :p
 
Welkom, Ik wens je veel plezier. Wel een eindje rijden van Friesland naar Brabant. Kenmerkt een goeie motivatie!:)
 
Welkom Ronald! Wat vind je tot nu toe van de Glock? Ben namelijk zelf ook aan het snuffelen voor een G17. Ik probeer dus zo veel mogelijk meningen te krijgen over de verschillede merken :p

De Glock bevalt mij tot nu toe goed. Ik heb er nog geen skirms mee gespeeld, maar ik ben af en toe al even thuis aan het inschieten. Ik heb de Glock tweedehands gekocht van iemand die m nooit naar een skirm mee heeft gehad. Maar verder ben ik er erg tevreden over. Ik heb op internet verschillende reviews gezocht en de WE-Tech G17 kwam daar goed uit. Vandaar dat ik daarnaar ben gaan zoeken ;)
 
Welkom, Ik wens je veel plezier. Wel een eindje rijden van Friesland naar Brabant. Kenmerkt een goeie motivatie!:)

Je moet er inderdaad wat voor over hebben :p En een auto van de zaak hebben waarbij je geen brandstof voor je privékilometers hoeft te betalen helpt dan natuurlijk ook ;)