Even voorstellen!

Koen

New Member
17 apr 2018
2
0
Trophies
1
Hoi allemaal,

Ik ben Koen (22) uit Rotterdam. Ik ben al ongeveer 2 jaar lid van de NABV, maar doe te weinig met de sport. Veel te weinig.
Dit heeft vooral te maken met dat er geen mensen zijn in mijn omgeving die deze sport even interessant vinden als ik.

Hoop hier misschien een paar mensen te vinden om regelmatig een skirm te bezoeken. Zoek dus mensen die hier geïnteresseerd in zijn.

Maar goed, over mezelf dan.
Ik ben dus 22 en kom uit Rotterdam. Doe momenteel de opleiding Biologie en medisch laboratoriumonderzoek in Leiden.

Ben al zo'n 2 jaar bezig met de sport. Maar zoals ik zei, ik doe te weinig met de sport naar mijn doen.

Ik bezit een aantal replica's, waaronder:
-AUG-A2
-M9 (GBB)
-Desert Eagle (GBB)

Heb tot nu toe alleen nog indoor gespeeld en speel vaker met handguns dan met de AUG. Maar zou heel graag een keer buiten willen proberen. Kijken hoe dat gaat.


Hopelijk zijn er mensen die graag een groepje zouden willen starten om eens in de zoveel tijd ergens te gaan airsoften. Hoef niet persé een professioneel team haha. Doe het gewoon recreatief.

En ja, dat ben ik dus!
 
Hé Koen,

Tof dat je je hebt aangemeld hier! Wat je vraagt is zéker mogelijk en jammer dat je hier zolang mee gewacht hebt.

In het gedeelte ‘Skirms’ op dit forum lees je wie waarheen gaat, en je kunt altijd aanhaken bij een groepje. Niemand is te beroerd om je mee te nemen :)
 
Moi Koen welkom.op het forum. Leuk dat je ook een bullpup hebt.
 
Welkom! Er komen genoeg leden uit of bij rotterdam vandaan! Dus er zullen altijd mensen met je mee kunnen!
 
Dankje! Mag ik vragen welke bullpup jijzelf gebruikt? Ben wel benieuwd.

Met mijn britse loadout kan dt natuurlijk alleen maar de SA80 serie zijn. In mijn geval L85A1,L85A2 en L22A2 (L86had ik maar verkocht ivm teweinig gebruik)