Even voorstellen

Montymike

New Member
25 mei 2018
3
1
Trophies
1
Hi airsofters,

Mijn naam is mike ik ben 29jr en kom uit den haag. Ik vind airsoften een geweldige sport heb het weleens met een vrijgezellefeest gedaan en heb me ingelezen over alles wat ik moet weten. Ik ben nu in afwachting van mijn nabv en wil alles weten ik heb geen vrienden die in de sport zitten dus ben echt zoekende naar ervaring. Ik zou zo graag een keer ergens willen meedoen en mijn vraag is dan ook of er iemand is die mij kan helpen ? Ik heb er echt zin in!!!

• Leuk
Waarderingen: Glenn_Holtus
Welkom op het forum, eigenlijk zijn er altijd wel genoeg mensen van het forum waar je bij kan aanhaken en natuurlijk zijn er ook vast genoeg mensen op de skirms zelf die geen problemen hebben met het mee nemen van een nieuwe speler zodat je niet alleen hoeft rond te lopen.

• Leuk
Waarderingen: Montymike
Hoi welkom! Zoals Rebel aangeeft zijn er zat mensen waar je kan aanhaken ik ben er al 1 van ik skirm eigenlijk elk weekend wel ergens voel je niet verlegen om keer mee te gaan!

• Leuk
Waarderingen: Montymike
Welkom op het forum, eigenlijk zijn er altijd wel genoeg mensen van het forum waar je bij kan aanhaken en natuurlijk zijn er ook vast genoeg mensen op de skirms zelf die geen problemen hebben met het mee nemen van een nieuwe speler zodat je niet alleen hoeft rond te lopen.
Het lijkt me zeker leuk om een keer mee te gaan!

Welkom. Kom zelf uit Wateringen en ken een berg mensen uit de regio waar je zo bij aan kan sluiten.

Welkom, en ja onderander kent Boudewijn mij en ik kom ook uit Den Haag hahahaha