Even voorstellen!

Hotshothotshot1

Active Member
8 sep 2018
29
6
Trophies
3
Goedemorgen allemaal,

Ik ben Alec, 34 en kom uit Vlaardingen.
Ik wil graag met airsoften beginnen dus heb mijn lidmaatschap en VOG aangevraagd.
Ik wacht nu nog op mijn pasje en daarna ga ik mijn AA halen.

Met airsoften heb ik geen ervaring. Ik heb wel vaak gepaintballt, maar dat is echt anders dan airsoften heb ik gehoord.

Ik ben nog aan het orienteren welke wapen ik wil hebben. Heb leuke G&G (Combat Machine) en Classic Army (skirmline) gezien van 150-250 eu. Deze zijn vaak van kunstof en ik ben bang dat op lange termijn er toch onderdelen zullen slijten en afbreken( in ieder geval sneller dan metalen)

Maarja om nou goede metalen AA te halen kost me weer een vermogen als eerste AA. Dus ik zat ook te kijken naar de goedkopere merken van full metal die ik op termijn zelf kan gaan upgraden ( ik ben erg handig).

Tips zijn welkom! Kritiek waar ik wat aan heb zijn ook welkom!

Wie weet spreek ik jullie nog wel op een skirm.

Mvg,

Alec
 
Welkom op het forum. Ik zou je aan willen raden Maffos beginnersgids te lezen. En verder veel plezier te hebben.
 
Ik heb ook mijn pas aangevraagd, dus ben ook een beginner uit Rotterdam. Na weken zoeken ben ik uitgekomen bij de "ASG Armalite M15 assault pack". Deze is full metal en kost 250 euro.
 
Ik heb ook mijn pas aangevraagd, dus ben ook een beginner uit Rotterdam. Na weken zoeken ben ik uitgekomen bij de "ASG Armalite M15 assault pack". Deze is full metal en kost 250 euro.
Naar deze heb ik ook zitten kijken. Ik ga ze aankomende vrijdag even in de winkel bekijken
 
Hey Alec, welkom op het forum!

Ik denk dat je een aantal vooroordelen hebt over plastic en metalen replica's:

Metalen replica's zijn duur

plasticen replica's zijn zwakker dan metalen replica's

Ten eerste, metalen replica's hoeven niet duur te zijn. je hebt voor een budget van 150-250 echt heel veel keuze aan diverse modellen die goed aangeschreven zijn in de community. Ik heb er een aantal genoemd in mijn beginners handleiding, maar hier nogmaals:

Cyma ak's

Specna arms m4's

dat zijn de twee groepen die ik qua metalen replica's zou aanraden voor die prijs.

Dan vooroordeel 2: plastic is zwakker dan metaal. Ik denk dat dat best meevalt en dat plastic op sommige punten het zelfs wint van metaal. Plastic is flexibeler en voor dezelfde prijs heb je meestal hogere kwaliteit plastic dan metaal.