Even voorstellen

Martijn79

Member
14 okt 2018
9
1
Trophies
3
Goedemiddag,

Ben Martijn 38jr uit Ede,

Sinds kort verdiept in het airsoften en wou dat is gaan proberen.
Kwam toen uit bij een evenement in ewijk.
Vlak erna naar Den Haag gegaan waar je wel met echte replica’s speelt en dat beviel me.
Dus gelijk al een vog aan gevraagd en dan de vergunning nog.
Vind dit leuk om te doen. Speel graag met een maatje van me, maar het is lastig om ergens met zn 2en aan mee te doen. Omdat we met zn 2en zijn of we spelen met Ufo wapens.

Zijn hier mogelijk heden voor mij(ons) om toch hier via ergens te kunnen spelen (skirms) of uitgenodigd te mogen worden als introducee.

Welkom op het forum. Er zijn diverse organisaties waar je wel met echte replica's speelt met een huurkit maar welke weet ik niet precies. Speel zelf altijd met mijn eigen replica.

Ik weet Airsoft Inc in Den Haag en Wild Mountain in Weert.

Welkom. De meeste airsoft locaties bieden je de mogelijkheid om een replica te huren.

Goedemiddag,

Ben Martijn 38jr uit Ede,

Sinds kort verdiept in het airsoften en wou dat is gaan proberen.
Kwam toen uit bij een evenement in ewijk.
Vlak erna naar Den Haag gegaan waar je wel met echte replica’s speelt en dat beviel me.
Dus gelijk al een vog aan gevraagd en dan de vergunning nog.
Vind dit leuk om te doen. Speel graag met een maatje van me, maar het is lastig om ergens met zn 2en aan mee te doen. Omdat we met zn 2en zijn of we spelen met Ufo wapens.

Zijn hier mogelijk heden voor mij(ons) om toch hier via ergens te kunnen spelen (skirms) of uitgenodigd te mogen worden als introducee.

Bij Combat City in Leiden hebben ze ook huurkits.
Ze spelen daar met de Star Ika Zuchi.
Zelf ben ik daar marshall dus mocht je het leuk vinden om een keer te komen spelen dan help ik je graag.
Gr, Maurice

Dank jullie wel.

Alweer stapje verder. Gehele uitrusting aan geschaft alles in woodland. Alleen schoenen nog:)
Pistool Clock 17 met 2 extra magazijnen.
En een Krytac Trident mk2 met 6 mid cap magazijnen en 1 Hi cap

• Leuk
Waarderingen: Peter