Even voorstellen

jelmerf1

Member
21 okt 2018
5
3
Trophies
3
Hallo,
Ik ben Jelmer ik ben 19 Jaar en kom uit Appelscha (op de Drents Friese grens)
Ik heb altijd veel interesse gehad in het leger alleen door andere ambitie(het thuis bedrijf overnemen) en een paar medische klachten zal een militaire carriere er voor mij helaas niet inzitten.
Daarom lijkt airsoft mij een prachtige manier om toch iets met die intresse te doen.
Ik ben momenteel bezig met de aanvraag van men NABV pas (wat niet zo vlug gaat doordat ik in het buitenland zit)
Ik heb zelf nog geen airsoft ervaring maar heb alwel 2 replicas op het oog en ik hoop dat een van jullie mij daar wat tips over kan geven
De eerste is de Army Armament R85A1 EBB
De Tweede is de KJW M9
Mocht iemand nog wat tips hebben hoor ik het graag ook als er meer mensen uit de regio zijn.
Groetjes van Jelmer

Laatst bewerkt:
Welkom Jelmer!

Ik heb zelf nog geen airsoft ervaring maar heb alwel 2 replicas op het oog en ik hoop dat een van jullie mij daar wat tips over kan geven
De eerste is de Army Armament R85A1 EBB
De Tweede is de KJW M9

Vergeet de eerste, koop de tweede. De army armament l85 is echt een beroerde kopie die bekend staat voor zijn vele flaws. Je bent veel beter af met een ics l85 (of g&g l85) als je dat model wilt hebben.

http://gearinferno.eu/l85a1-army-2/

Ik zou anders ook even babbelen met @Toothpick , dat is onze resident l85 kenner.

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
Welkom Jelmer!

Vergeet de eerste, koop de tweede. De army armament l85 is echt een beroerde kopie die bekend staat voor zijn vele flaws. Je bent veel beter af met een ics l85 (of g&g l85) als je dat model wilt hebben.

http://gearinferno.eu/l85a1-army-2/

Ik zou anders ook even babbelen met @Toothpick , dat is onze resident l85 kenner.
Ik wil wel inderdaad gaan voor dit model en aangezien het budget niet zo groot is was dit een goede kanshebber maar zeer bedankt voor de tip

Welkom. Niet alle events simuleren even accuraat. Zoek vooral naar "milsim" events and authenticiteit je lief is. Maar vergewis je nervan dat het echt is wat je zoekt. "Gewone" airsoft kan ook best leuk zijn :-)