Even voorstellen!

Proemaat

New Member
4 mei 2019
3
0
Trophies
1
Hallo schöne leute,

Wie ben ik:
Mijn naam is Piet, ik ben 24 jaar oud en momenteel woonachtig in enschede.
Ik ben geboren en opgegroeid in lichtenvoorde wat velen van jullie wel zullen kennen van de Zwarte cross.

Wat doe ik:
Ik werk 4 dagen in de week van 16:00 tot 04:00 als bloemenchauffeur en ben elke vrijdag, zaterdag en zondag zu hause. In mijn vrije tijd oefen ik mijn sport en passie uit en dat is powerliften. Dit bestaat voornamelijk uit 4x in de week trainen, veel eten en zo nu en dan een wedstrijd. Daarnaast heb ik nog een hobby en zij heet nadia, dit kost voornamelijk alleen maar veel geld.

Wat wil ik:
Ik kom hier voornamelijk om me te verdiepen in alles wat met replica's te maken heeft. Ik ben niet zozeer geïnteresseerd in airsoft maar meer in de guns, de techniek in de guns en het upgraden en hebben van replica's. Maar dat betekent niet dat ik op den duur geen skirm wil gaan doen. Ik wil me eerst gaan focussen op de replica's en en alles rondom het spel airsoft, daarna zien we wel verder. Mijn main focus daarin ligt dan weer in bolt action snipers en pistols.

Wat weet/heb ik al:

Ik heb nog helemaal niks behalve tijd en geld, wat nogal belangrijk is:p. Verder ben ik me al een aantal maanden aan het verdiepen in fabrikanten en verkooppunten en heb al aardig wat kennis opgedaan over een aantal snipers en pistols. Ik kijk voornamelijk naar bouwkwaliteit, betrouwbaarheid, upgrades en de community achter een bepaald product.
Verder is de prijs natuurlijk belangrijk maar ik ben iemand die graag betaald voor kwaliteit want als ik ergens een hekel aan heb ik dat je je spul niet fatsoenlijk voor elkaar hebt.

Ik hoop dat ik jullie enigszins heb laten zien wie ik ben en wat ik hier doe en als er vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik het graag.

Ps: ik wil graag een avatar toevoegen maar hij komt er steeds opkop op te staan.

Somebody.....?

Mvg
 
Welkom op het forum! Techen is enorm leuk vind ik zelf en ik steek daar veel meer tijd in dan dat ik daadwerkelijk op het veld sta. Er is enorm veel wat je met een replica kan doen, de mogelijkheden zijn eindeloos.
 
Welkom op het forum! Techen is enorm leuk vind ik zelf en ik steek daar veel meer tijd in dan dat ik daadwerkelijk op het veld sta. Er is enorm veel wat je met een replica kan doen, de mogelijkheden zijn eindeloos.
Precies, een groot eindeloos project! Ook gewoon mooi om te hebben en ik verdiep me altijd eerst enorm in iets voordat ik erraan begin. Net als met powerliften doe ik dat nu weer