Even voorstellen

Kevin33-04

Member
5 sep 2019
6
1
Trophies
2
Hoi allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum en ik zal me even kort voorstellen.

Ik ben Kevin, 22 jaar en ik kom uit de omgeving Groningen.

Ik heb onlangs mijn eerste skirm meegespeeld en ben natuurlijk super enthousiast!

Waar ik wel benieuwd naar ben (van jullie) is: "Wat is de leukste locatie waar je ooit gespeeld hebt?"

Groet,
Kevin

Welkom in de sport en op het forum!

Ik was groot fan van Gasselte (Delta 19), maar 2x gespeeld, maar dat was echt een mooi terrein. Desolate bungalowtjes, natuurlijke greppels etc.

Wie weet wat verkeerspark Assen gaat brengen! :)

• Leuk
Waarderingen: Kevin33-04
Bedankt Strelok!

Ik heb inderdaad meerdere mensen over Gasselte gehoord en dat het een hartstikke mooi terrein was!
Ik heb ook gehoord dat dit (helaas) dicht is?

En ja, verkeerspark Assen lijkt mij ook heel mooi en ik ben erg benieuwd + Assen is vlakbij waardoor het een beetje een thuiswedstrijd wordt ;)

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Welkom.

Gasselte was inderdaad een mooi veld. Helaas niet meer beschikbaar. Vind zelf the Chambers in België ook een mooi veld en ben geregeld te vinden bij Balls and Arrows in Lelystad.

Hey Welkom.

Al mijn mooiste velden zijn al dicht :(
Gasselte was inderdaad zeer goed.
Lochem als binnen locatie was echt super.
Weert Mixed outdoor veld vond ik ook 1 van de beteren.

Nieuwe veld van ACS vind ik wel wat hebben.
Maar is net nieuw en zal nog wel veel verbeterd worden.

• Leuk
Welkom in de wondere wereld van airsoft.

Hoop velden zijn helaas alweer gesloten. Airsoft Inc vind ik leuk, meer omdat we dat met een groep collegae regelmatig afhuurden waardoor de beleving heel anders is.

Verder vind ik Dark Forest sterk verbeterd de laatste tijd qua veld en wacht ik nog op de nieuwe locatie van Combat City in Leiden.

• Leuk
Bedankt voor jullie reacties!
Nieuwe veld van ACS vind ik wel wat hebben.
Maar is net nieuw en zal nog wel veel verbeterd worden.

Is dit het veld in Munnikezijl? Ik heb hier onlangs mijn eerste skirm gehad en vind het een leuk en uitdagend veld met meer dan genoeg mogelijkheden en veel bebost gebied.

Verder vind ik Dark Forest sterk verbeterd de laatste tijd qua veld en wacht ik nog op de nieuwe locatie van Combat City in Leiden.

Dark Forest is toch richting de Belgische grens? Dit lijkt me wel een leuk veld om een keer met een groepje naar toe te gaan, ik begreep dat je hier uitkijktorens, loopgraven etc. etc. hebt en het klinkt allemaal veelbelovend.
Het nadeel is alleen wel dat het een flink eindje rijden is, dus dat wordt eerder een weekendje weg er aan vast plakken dan

Bedankt voor jullie reacties!

Is dit het veld in Munnikezijl? Ik heb hier onlangs mijn eerste skirm gehad en vind het een leuk en uitdagend veld met meer dan genoeg mogelijkheden en veel bebost gebied.

Jep deze bedoelde ik inderdaad

Welkom! Weer iemand uit het noorden!!! :)

Mijn mooiste velden waren 3 Division (is er nog), OTAH en Delta 19 Gasselte (laatste 2 zijn helaas gesloten)

• Leuk