even voorstellen:)

CRAZYTim25

New Member
17 feb 2015
1
0
Trophies
1
Hallo iedereen!

Na enig gedoe werkt mijn account eindelijk:D, dus bij deze:

Ik ben Tim, 20 jaar. Ik heb een kamer in Wageningen en mn ouders wonen in een plaats naast Arnhem, ik ben dus zowel te vinden in Wageningen als bij mn ouders. Ik studeer in Wageningen en, zoals je misschien verwacht bij het studeren in Wageningen, vind ik het erg leuk om buiten te zijn:) Dat was 1 van de redenen waarom airsoft me leuk lijkt. Ook heb ik waarschijnlijk net als iedereen hier veel gegamed. Ik heb momenteel een ps4 met battlefield 4:D en ik heb veelste veel op mn xbox 360 gespeeld toen ik op de middelbare zat. Ik ben enthousiast geworden over airsoft door filmpjes op youtube, waaronder die van jullie kanaal. De groep mensen van ACN lijkt me heel gezellig, ik heb me dus ook opgegeven in de agenda voor 28 maart in Daarle:)

Ik heb al gekeken naar de gear en de replica die ik wil hebben, maar ik zie echt de bomen door het bos niet meer. Dus ik ga hier nog wel meer dingen plaatsen op het Forum. Het enige dat ik weet is dat ik een m416/hk416 replica wil.

Als er vragen zijn, vraag maar raak:)

Gr Tim

Welkom,

Houd er wel rekening mee dat je ook nog bij 3division zelf moet reserveren. ( dit kan overigens pas na de 28 feb skirm)

welkom, ik hoop dat je snel de bomen in het bos weer ziet!!! dat betekend dat je waarschijnlijk in een skirm bent beland :-)

Of praktisch met mijn studie bezig ben, ik doe bos- en natuurbeheer:P

Welkom Tim, op dit fantasische ACN forum hoop dat het airsoft virus ook toeslaat net als bij veel van ons. Verder zou ik zeggen kijk goed rond rond en voor vragen stel ze maar er zijn genoeg mensen hier die je kunnen helpen eventueel.