Hallo iedereen!
Na enig gedoe werkt mijn account eindelijk
, dus bij deze:
Ik ben Tim, 20 jaar. Ik heb een kamer in Wageningen en mn ouders wonen in een plaats naast Arnhem, ik ben dus zowel te vinden in Wageningen als bij mn ouders. Ik studeer in Wageningen en, zoals je misschien verwacht bij het studeren in Wageningen, vind ik het erg leuk om buiten te zijn
Dat was 1 van de redenen waarom airsoft me leuk lijkt. Ook heb ik waarschijnlijk net als iedereen hier veel gegamed. Ik heb momenteel een ps4 met battlefield 4
en ik heb veelste veel op mn xbox 360 gespeeld toen ik op de middelbare zat. Ik ben enthousiast geworden over airsoft door filmpjes op youtube, waaronder die van jullie kanaal. De groep mensen van ACN lijkt me heel gezellig, ik heb me dus ook opgegeven in de agenda voor 28 maart in Daarle
Ik heb al gekeken naar de gear en de replica die ik wil hebben, maar ik zie echt de bomen door het bos niet meer. Dus ik ga hier nog wel meer dingen plaatsen op het Forum. Het enige dat ik weet is dat ik een m416/hk416 replica wil.
Als er vragen zijn, vraag maar raak
Gr Tim
Na enig gedoe werkt mijn account eindelijk

Ik ben Tim, 20 jaar. Ik heb een kamer in Wageningen en mn ouders wonen in een plaats naast Arnhem, ik ben dus zowel te vinden in Wageningen als bij mn ouders. Ik studeer in Wageningen en, zoals je misschien verwacht bij het studeren in Wageningen, vind ik het erg leuk om buiten te zijn

Ik heb al gekeken naar de gear en de replica die ik wil hebben, maar ik zie echt de bomen door het bos niet meer. Dus ik ga hier nog wel meer dingen plaatsen op het Forum. Het enige dat ik weet is dat ik een m416/hk416 replica wil.
Als er vragen zijn, vraag maar raak

Gr Tim