Even voorstellen!!

hoogteijling

New Member
14 mei 2015
1
0
Trophies
1
Ik ben Maarten Hoogteijling. Ik ben 28 jaar, heb een mooie vriendin, 2 lieve honden en ben werkzaam in een groot restaurant als bedrijfsleider. Ik kom uit Buren Gld. Nabij Culemborg en Tiel. Ik wist niet dat de sport in Nederland uit te oefenen was. Tot voor kort. Ik heb gelijk mezelf aangemeld bij nabv. Ik wacht nog op mijn vog, maar ben al druk aan het oriënteren wat mijn eerste aa gaat worden. M'n oog is gevallen op een Colt M4 die te koop is bij bunker501. Iemand ervaring met dit apparaat? Verder heb ik nog niks geen kleding. Ik zal bij mijn eerste bestelling gelijk een bril, tas etc bestellen. Wat zijn echte must haves voor ik aan een skiën mee kan gaan doen? Verder ben ik benieuwd of er iemand uit mijn buurt komt. Altijd leuker om samen ergens heen te gaan! Ik hoor graag van jullie!
 
Welkom op het forum. De must haves vindt ik extra batterij, magazijnen bril fairplay en heel veel plezier in deze mooie sport.
 
Dag Maarten, welkom op het forum van ACN! Ook ik ben nog vrij nieuw. Persoonlijk heb ik ontdekt dat een goede conditie een pre kan zijn als je lekker door het veld aan het rennen bent, haha! 


Mvg,


Strelok
 
Hoi Maarten welkom in de airsoft sport. Het belangrijkste is een goede AA extra mags een veiligheids bril en een paar stevige schoenen en vraag gewoon heel veel zodat je niet voor verassingen komt te staan. Veel succes en plezier toegewenst.
 
Hey Maarten! 


Welkom op het forum :D Inderdaad, extra accu is handig, extra magazijn een GOEDE bril is een must en natuurlijk goeie schoenen die je enkels ondersteunen. Door je enkel gaan op een skirm is ook niet tof... 


Een M4 is een goede keuze om mee te beginnen! Makkelijk in gebruik en onderhoud ^_^ 
 
Hallo @hoogteijling,


Welkom op dit forum,


Ik heb zelf een ICS M4, bevalt me prima en qua prijs ook goed te doen.


Wat ik zou bestellen als basic gear is bijv:


gekeurde bril, fluoriserend vestje, extra accu, gunbag.


qua magazijnen zou ik beginnen met stuk of 2 highcaps.


Camo kleding is goedkoop aan te komen bij de gemiddelde legerdump


Kijk anders ff op de door Michiel genoemde link. Zeer nuttige video voor beginners.


Succes met deze leuke sport en wie weet tot ooit.


Gr Paul
 
 Zwarte goggles besteld en een zwarte full face mesh masker bij qtac. Ben bezig met een m4 colt bij bunker501. Vog is vandaag verzonden naar de nabv. Bestel gelijk een extra batterij mee en 2 hi caps. Tacticalvest heb ik al gekocht via marktplaats. Binnenkort eens bij de dump kijken voor een paar nieuwe kisten en een mooie broek. Heb al zin in m'n eerste skirm! Thanks allemaal voor de tips en Jan, de video's zijn super. Haal ik een hoop info uit! Hulde!