Even voorstellen

Ghost

Member
25 feb 2022
5
0
Trophies
1
Hoii allemaal hier Hein uit Mijdrecht, 39 jaar.
Ik ben helemaal nieuw ook qua Airsoft.
Ik ben aan het rondneuzen voor ik iets koop.
Nu had ik een vraag ,ik ben eigenlijk op zoek naar een mix tussen assault en sniper wat is dan de beste keuze.
Budget is niet echt een probleem maar goed voor minder is altijd ok,kblijf een Hollander
 
Hey Hein, welkom op het forum!
Mijn advies voor een replica zou zijn gewoon een lange asault rifle te kopen met een setje midcaps erbij.
Dan kan je gaandeweg dat ding upgraden/ombouwen naar DMR of een heel accurate AR.
Koop een goede middenklasse, dus geef niet te weinig en niet teveel uit.
Maak je geen zorgen, het zal niet de enige replica zijn die je aanschaft,
dus deze kan later altijd nog dienen als back-up of replica waar je je vrienden mee laat spelen als je ze over haalt ook te gaan airsoften.
 
Waar heb jij goede ervaringen mee, als beginner zien je door de bomen het bos niet met alle merken ,en er zijn zoveel verschillende voorkeuren op forums.
Ik heb niet de illusie dat ik gelijk als een commando rondren maar goed materiaal is fijn :)
 
Waar heb jij goede ervaringen mee, als beginner zien je door de bomen het bos niet met alle merken ,en er zijn zoveel verschillende voorkeuren op forums.
Ik heb niet de illusie dat ik gelijk als een commando rondren maar goed materiaal is fijn :)

Zelf heb ik goede ervaringen met ICS, LCT, Tokyo Marui, G&G en ook wel met APS, maar die laatste had wel wat upgrades nodig.
Uiteindelijk heb ik alles geüpgrade (behalve TM), maar zo gaat dat heel vaak in airsoft. Uit de doos schiet het soms leuk, maar je wilt altijd meer.
 
Eerst effe ontdekken en dan weer een stapje verder ,is er nog een shop die je aanraad ik kom zelf uit Mijdrecht regio Amsterdam.
Afstand is geen probleem
 
Mijn eerste replica heb ik bij Unit13 gekocht toen ze nog in Lanaken België zaten.
Alles daarna heb ik online besteld. Taiwangun, Gunfire, Safarasoftair, Powair6, Firesupport, Airsoftzone.
In Groot-Brittanië zitten flink wat winkels, maar die zou ik vermijden, want je wordt hard genakt door de douane.