Even voorstellen

Molarch

Member
13 mrt 2022
7
1
Trophies
2
Hallo mensen,

Even voorstellen dan maar. Mijn naam is Wouter, kom uit Bunschoten (bij Amersfoort in de buurt) en ik ben helemaal nieuw in het airsoften, na een aantal keren te hebben ge-airsoft heb ik besloten om mijn lidmaatschap aan te vragen. Inmiddels is mijn vog onderweg naar het NAVB en kan ik bijna een wapen aan schaffen.
Hebben jullie nog tips voor mij als beginnende airsofter?
En wat voor wapen wordt het meest gebruikt hier in NL? Ik twijfel tussen een GBB en een AEG

Groet,

Wouter
 
Hebben jullie nog tips voor mij als beginnende airsofter?

Noem het geen wapen(s), want dat is het niet. Het is een replica van een wapen, daarom noemen we het ook een replica.

Verder is het advies om inderdaad met een AEG te beginnen van wege de betrouwbaarheid en stabiele performance.

Oh, welkom op het forum en in de sport :)
 
Laatst bewerkt:
Noem het geen wapen(s), want dat is het niet. Het is een replica van een wapen, daarom noemen we het ook een replica.

Verder is het advies om inderdaad met een AEG te beginnen van wege de betrouwbaarheid en stabiele performance.

Oh, welkom op het forum en in de sport :)

Oh ik zal er op letten. Bedankt
 
Welkom op het forum!

AEG is een goede tip inderdaad. Verder zou ik voor een standaard platform kiezen, dus een m4 of AK model.
Daar zijn veel filmpjes en guides voor te vinden mocht je eens iets willen maken. Daar zijn ook zo ongeveer overal wel upgrades voor te vinden.
En maak je geen zorgen als je eerste replica na een tijdje niet is wat je er van verwacht had, veel mensen gaan dan upgraden of vallen in de rabbit-hole van "ah, nog eentje dan". ;)