even voorstellen

bramvbemmel

New Member
10 jun 2015
1
0
Trophies
1
Hallo,

mijn naam is Bram van Bemmel, ik ben 20jaar en kom uit Grashoek in Limburg

ik was al druk bezig met kijken naar airsoft, maar toen ik met de introduce dag had meegedaan was ik over de streep.

ik heb nu eindelijk mijn NABV  pas binnen, nu wordt het tijd om gear en een replica te gaan halen.

ik ga een russisch officiers uniform halen met een ppsh41 maar heeft er iemand ervaring met de qualiteit van S&T want daar heb ik een pphs41 replica van gevonden.

Ik hoop jullie nog wel een op een skirm te zien.

Met vriendelijke groet.

Bram

Hallo Bram, welkom op het forum en in de wereld van Airsoft.

De PPSH is wel vet. Echter heeft mijn broer hem gehad, en we hadde niks anders dan problemen met dat ding. Hij heeft het nooit eem skirm kunnen uithouden voor dat het volgende onderdeel weer kaduuk was.. Echter hoor ik van anderen weer verhalen dat ze hem in twee jaar intensief gebruik nog nooit los hebben gehaald.  Dus die van mn broer kan een maandag morgen apparaat zijn geweest.

Tot op een skrim !

Hoi bram mooi dat de introductie je over de streep heeft getrokken net als vele hier. ( ook mij) hoop je ooit te zien op een skirm en volgens mij zitten hier meer mensen die richting g de Russische kledij gaan

Dikke like! Welkom! Ook ik ben Rus-lover in hart en ziel :) PPSH? Dan neem ik aan dat je richting WWII gaat ? Mocht je op zoek gaan naar Sovjet kleding kan ik je wellicht in de goede richting sturen! 

Welkom hier!
Sinds kort heb ik ook.een Russisch pak thuis liggen ;-)

A nuu cheeki breeki!

Welkom! Prachtig om te zien dat er in korte tijd meer Rus-softers bijkomen hier op het ACN forum! Zover ik weet hebben we nu Alexander, Strelok, Redrum, Stey, jij en ik. Alleen ik wacht totdat ik mijn rijbewijs heb totdat ik vol aan de bak ga met airsoft. Dus ben nog koos gearloos. Wellicht dat ik iets eerder begin op de locale velden in Brielle en Oude-Tonge.

Vet man! Welkom :D Leuk dat je idd door de intro dag overstag bent gegaan! En tof dat je voor een russische look gaat! Komt steeds vaker voor de laatste tijd. <3