Even voorstellen.

ronny k

New Member
10 jul 2015
2
0
Trophies
1
Hoi allen,

Ik ben Ronny en nieuw hier op het forum.

Ik ben al wat jaartjes bezig de schietsport ( luchtdruk geweer en pistool). Maar wilde iets meer spanning en uitdaging en ben opzoek gegaan. Na een omzwerving via field target ben ik op het idee gekomen om aan airsoft te gaan doen. Wat mij hier in aanspreekt is het sportieve gedrag en respect naar elkaar toe tijdens een event en tevens de actie die het met zich mee brengt. Ik hoop velen van jullie snel een keer te zien en te spreken op een event .        

Groet Ronny 

Welkom ronny

Veel leden van Acn(en bezoekers) zitten door heel nederland verspreid

Als je de agenda in de gaten houd zie je vanzelf wel een skirm voorbij komen met wat mensen die gaan

See you on the field

Ik zal het in de gaten houden en hoop snel Een event te mogen bijwonen 

Hoi Tony welkom op het forum. Ik zou zeggen kijk gerust rond en stel vragen als die er zijn. Tot ooit

Hey Ronny, Welkom op het ACN forum.

Al plannen om binnenkort een keer aan een introduce evenement mee te doen?

Of ga je gelijk je eigen gear aan schaffen?

Dag Eviltwin 

Ik heb alles al uit gezocht heb al een apparaat thuis ( heckler@koch replica usp tactical) en gan binnen kort de replica van heckler@ koch 416 halen bij bunker 510 op de oude vliegbasis bij mij in de buurt . Moet alleen nog ff wachten op mijn pas ( de andere replica heb ik in Duitsland gehaald ) ik woon net over de grens bij Enschede in gronau en daar zijn de regels anders maar ook de fps ( is een stuk lager dan in Nederland ) vandaar dat ik wacht op mijn pas om de andere replica te halen in Nederland en om mee toe doen aan Nederlandse Skirms uiteraard ook . 

Groet Ronny

Als je in Duitsland woont en daar ook je replica opslaat heb je niks met de NABV te maken, heb je derhalve ook een woonadres of opslag adres in Nederland dan weer wel.

En wil je deelnemen aan events in Nederland dan heb je je ook te houden aan de NABV regels (maar dat bedoelt die Sander vast ook ;-) )

Uhm je hoeft dan alleen vrijstelling aan te vragen per event op de site van de NABV ;-)

dank voor de reactie's Sander en michiel

maar vind het wel makkelijk zo'n pas dan kan ik makkelijker naar een event zonder dat ik steeds vrijstelling hoef te vragen en kan dan ook gewoon in Nederland een replica kopen zonder dat ik een stapel papieren van inschrijving op duits woonadres mee hoef te nemen want heb immers een Nederlands paspoort . Mijn luchtdruk geweren en pistolen liggen bij mijn moeder opgeslagen dit ivm Duitse wet die hebben weer een andere toelating hier voor moet ik in Duitsland een waffen schein hebben ( dit noemen ze EEG ) dus vraag gewoon een pas aan en dan heb ik geen gezeur kan best zijn dat ik besluit over 2 jaar weer te verhuizen naar Nederland en dan zit ik dan weer met het regelen . 

Groet Ronny 

Ja dat is natuurlijk ook een oplossing. Wel tof dat je het zo regelt en ook daadwerkelijk de moeite neemt om alles uit te zoeken.