Even voorstellen

Agthor

New Member
21 jul 2015
2
0
Trophies
1
Ik ben Stefan Hordijk, ben 33 jaar en woon in de Hoekse Waard.

Ben al een tijdje actief in de airsoftwereld maar dan voornamelijk in Belgie, sinds kort ben ik ook lid van de NABV geworden en ga a.s. 9 aug. mijn eerste skirm op Nederlandse bodem spelen. heb me eigen gear een aangepast Classic Army MP5A4 maar ben toe aan een nieuwe main rifle.

In het verleden speelde ik vaak met een kleine vriende club maar met sociale verplichtingen van de groep (kind,trouwen,enz..) is dit niet meer gebeurd. dus ben ik opzoek naar gelijk gezinde om als casual af en toe te skirmen in heel nederland of erbuiten. Zo kwam ik bij een paar groepen uit zoals ACN, maar leek me leuk om de hier in iedergeval voor te stellen.

See you all on the field

Stefan Hordijk

Ha Stefan! Ik ben benieuwd wat je van de Nederlandse scene vindt. Waar heb je in België geskirmed? Wij zijn laatst bij The Chambers geweest wat erg bevallen is! 

He Jan,

Voornamelijk via Airsoftevents.nl in Schoten gespeeld en toen nog wetlands (waclands weet de naam niet meer) was. heb het filmpje gezien van de The Chambers zag er ook zeker goed uit.

Ja ben zeker benieuwd.

Hallo Stefan, welkom op het ACN forum.

Toe aan een nieuwe main?.. Tja dat zijn we altijd ;)

Dank u,

klopt heb even gekeken maar heb mijn mp5 al sinds 2007. en nog steeds veel plezier van. maar zit te twijfelen tussen een Scar-H/L of een Mtar21 iemand ervaring met 1 van deze modelen

Met geen van allen ervaring. Echter kan ik je bij de scar H wel even attenderen op de grotere magazijnen (7.62 mm). Deze passen mogelijk niet in je pouches. MTAR is wat unieker. Maar zo ook de onderdelen ;)

Welkom op het forum @Agthor,

Wellicht dat ik je al eens ben tegengekomen in Schoten. Ben in het begin ook enkele keren daar geweest.

Wellicht zie ik je op Nederlandse grond

Gr. Paul

Schoten! Daar ben ik ook begonnen :) 

MTAR Tavor lijkt me ook een erg gaaf ding! Maar idd unieker, dus als er een keer wat vervangen moet worden ga je dat merken. Je zou even moeten kijken welke gearbox die heeft. Als het gewoon een V2 is, is dat niet zon probleem. Dan krijg je vooral lastig nieuwe external onderdelen. 

Mmm ik wil weer iets aparts, van de week maar een rondje langs wat winkels gaan om wat in de handen te hebben.

Thanks voor de info.

Stefan